Gå til innhold

Damer med kort hår og damer som tar initativ.


Mokkakvinnen

Anbefalte innlegg

Jeg er bare litt nysgjerrig på hva folk mener om damer med kort hår og damer som tar initiativ.... Når jeg sier kort hår mener noe slikt som dette:

post-3921-14440834037467_thumb.jpg

Også til damer og initativ. Vi har dette berømte dating gamet...kostbarhet osv osv... Jeg er ganske rett frem, liker jeg noen sier jeg det, vil jeg på en date spør jeg, har jeg lyst å sende en mld så gjør jeg det, mange venninner sier: Du kan ikke gjøre det, du bare skremmer han bort osv osv.... Greit at det er gøy med litt jakt, men jeg fikser ikke helt den der "tradisjonelle" date greia....

Hva tenker dere gutter om jenter og initiativ i forhold til dating osv? Og hva gjør dere jenter, lar dere det meste være opp til mannen eller inviterer dere han gjerne ut selv?

post-3921-1444083403716_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det gjelder kort hår på jenter: skulle ønske jeg kledde kort hår! Langt hår (nesten) bare mas :p

Og når det gjelder initativ: skjønner meg ikke på folk som må vente så og så lenge før de svarer på meldinger for ikke virke desperat osv. Jeg er utålmodig av natur, og ting skal gjerne skje med en gang... Tar gjerne initativ, og får jeg et nei, ja da tåler jeg det og kommer meg videre. Synes det er bedre å få avklart ting med en gang, enn å gå rundt og lure...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er kjempefint med kort hår på jenter som kler det! Og ikke minst praktisk som dere skriver! Jeg har begynt å leve med hestehale... Er så lei av å få håret i øyne og munn når det blåser osv :p

Og når det gjelder initiativ syns jeg det er bra at noen av oss tørr å være litt rett på! Hvis det er noe vi vil at andre skal vite, hvorfor ikke si det? Greit nok at tradisjonen er at det er gutten som skal be på date osv, men hva er egentlig igjen av tradisjonen vår ellers i samfunnet? Føler alt avhenger av hva man føler man bør gjøre! Jeg er akkurat som deg - vil jeg på date, ber jeg de på date, vil jeg sende mld så sender jeg mld... Så tenker jeg sånn, at hvis gutten ikke takler det, så er han ingenting å gå glipp av uansett, for vi vil alltid være oss selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du lyst. har du lov...!!

Jeg har vel litt sånn "en spade er en spade"- innstilling... :unsure: sier det som det er, og står for det. Ingen vits å gå rundt grøten, hvis det er noe en vil ha...? Så vidt jeg vet er trygghet på en selv ganske sexy, enten en er gutt eller jente ;)

Eg vil ha deg. Det må da være tydlig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker langt hår! Jeg kommer hvert fall aldri til å ha kort hår, med mindre jeg prøver å brenne opp håret igjen sånn som jeg gjorde sist da jeg lå i badekaret med levende lys.....:p

Og når det gjelder å ta initiativ, hehe, jeg er ikke den jenta som tar første steget! Altfor sjenert og redd for avising. Men sånn bortsett fra det så er jeg rett på sak og snakker rett fra levra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg bare smålige 21 år, men jenter med kort hår, er alt annet en pent, om de ikke har et ekstremt pent ansikt. Ikke bare mister du mye av det vi gutter ser på som femininit, men de fleste blir også seende ut som panserlesber (beklager om dette støter noen, men om du vil tiltrekke deg gutter, så vil du ikke oppfattes som en slik en)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg bare smålige 21 år, men jenter med kort hår, er alt annet en pent, om de ikke har et ekstremt pent ansikt. Ikke bare mister du mye av det vi gutter ser på som femininit, men de fleste blir også seende ut som panserlesber (beklager om dette støter noen, men om du vil tiltrekke deg gutter, så vil du ikke oppfattes som en slik en)

Men hvor langt er dette håret da, før en blir feminin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker stereotypene menn og kvinner har! En mann skal ta initiativ, en kvinne skal godkjenne eller rejecte. Mannen skal være manndig og kvinnen skal være feminin. Det spørs jo hva du mener med "å ta initiativ" Tar hun initiativ til å stille seg nærme mannen med kroppsspråk som tyder til at hun er interssert eller å gi han fengende blikk så er det jo supert. Hun kan jo spør om hjelp med til noe for å få kontakt, det er bare extra tiltrekkende. Direkte sjekke opp en mann blir litt for mye for min del. Vi menn ble født med baller med grunn til å bruke dem :D

- Kort hår. Noen kvinner kan være utrolig søte med kort hår (Sandra Bullock i filmen Speed), men langt hår er alltid en vinner og er mye mer feminint. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...