Gå til innhold

Hvordan tilbereder dere havregrøt?

Anbefalte innlegg

her "langtidskoker" jeg grøten.

1del havrergyn og 2 deler vann, setter plata på 2 og gjør andre morgensysler...

( småbarnsmor!)

rører et par ganger når jeg passerer komfyren, det koker opp etter ca 15-20 min, tilsetter da salt, smør, vaniljeprotein og stevia, og kanel på toppen...

digg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 141
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

90gram havregryn 100gram gulrot, revet 5 dl vann Mye sukrin gold kanel Kardemomme Salt Kok opp, og tilsett en eggehvite på slutten. På toppen tar man mer sukrin gold, mer kanel og ke

Wiii, digg tråd! Så mange varianter havregrøt! Men HALLO; 1 dl havregryn? Dafuk:huh: 80-100gram gryn kokes opp med vann og 2 egg, en neve rosiner, et par dryss kardemomme, masse søtning og salt.

Havregryn med sitron/kanel/kardemomme, heller over kokende vann med div. søtning og lar det svelle til en tykk grøt. Oppi med en banan, et par egg og mager kesam og steker det som pannekaker <3 Par

Postede bilder

Takler ikke den ekle konsistensen på havregrøt som er kokt, så jeg gjør det på denne måten:

1. Heller havregrøt i en skål

2.heller oppi vann slik at det akkurat dekker havregrøten

3. passer på at alt blir dekket i vann før jeg heller av alt vannet

4. Inn i mikroen 1 min

5. vender det litt rundt før jeg tar på flytende natreen og kanel.

Alt tar 1,5 minutt, og det er faktisk veldig godt :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Jeg er rar.. synes tørre havregryn er dødsdigg:p Og elsker saft..

så tenkte at grøftsaft må være godt - og...det er helt på trynet DIGG :D

vannkoker (y)

-havregryn

-saft :p

ENKELT OG JÆVLA GODT :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

40 gram havregryn kokes kjapt opp sammen med 1 dl skummet melk og 1,5 dl vann på komfyren.

Ferdig grøt over i skål også har jeg over ca 50 g frosne blåbær og ca 50 g frosne bringebær. Så et par ts stevia. Bærene tiner fort i den varme grøten. NAM!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

• 1 måned senere...

2 egg, 3 scoops med havregryn, 1 scoop med hvetekim, 2 scoops med kruskakli, 5dl melk. Rør sammen, 12 minutter i mikro på 500W, rør tilsett 3 SCHVÆRE scoops med vaniljeprotein og litt vann for å få passe konsistens. Del i to porsjoner og sett i kjøleskapet. Yummy! I det siste har jeg også begynt å tilsette 25 dråper med stevia - enten creamy vanilla eller toffee :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...