Jump to content
Sondre Aalbotsjord

Hva irriterer du deg over?

Recommended Posts

Fortsetter under...

jah den der er faen meg helt rett, slikt irriterer noe helt forjævli, hvorfor stoppe der lissom, og det gjeler ALLE mennesketyper ung, gammel, utlending og innfødt, overgangen er det perfekte møtepunktet vistnok:p

Ting jeg iriterer meg over er:

att sjokolade er så ufattelig digg...

folk som kjører i 50 i 70 sona som gjør att jeg kommer forseint pga møtende trafikk som utelater forbikjøring.

min ufattelig dårlige hukommelse.

min evne til og ikke si ifra når noe irriterer meg.

Folk som absolutt MÅ slippe manualene i gulvet på gymmet selvom det står ettertrykkelig skilta att det IKKE skal gjøres i hensyn til naboene, jeg klarer fint å legge 32kg`s manualene pent ned etter skråbenk, hvorfor klarer ikke vesle "håkon" å legge fra seg manualene istedenfor å sleppe de ned fra benk høyde...

men generelt sett en positiv sak som ikke irriterer seg stort :D

Skrivefeil:

Forjævli

Lissom

Att

For sent

Utelater forbikjøring?

Kommafeil (min evne til og ikke si ifra når noen irriterer meg)

Selv om

Slippe

Benkhøyde

Forresten, for folk som har skader i skuldrene, kan det hjelpe å slippe vektene, istedenfor å belaste dem tungt i ytterstilling i forbindelse med å legge fra seg vektene

utelukker forbikjøring :D

og jah skrivefeil er min bane, prøver så hardt man får til mtp skrivefeil og komma kluss, men hey, er bare 31 år så har mange år å lære på enda ;)

tror neppe han på 16 år som kjørte på med liggende flies til nestenfail på 14kg, 12kg, 10kg og 8kg uten pause hadde problemer med skuldrene, dog hadde han nok sett mye på CT fletcher og en haug med crossfit filmer

Annonse

Egoløfting irriterer mer mer enn det burde ha gjort. Om man for eksempel tar knebøy og han ved siden av deg ser du løfter mer enn han så begynner han å lesse på mye mer enn har teknisk klarer å utføre. Velger å gå fra godkjent dybde til kvart bøy isteden for å trene teknisk riktig. De samme folkene man ser uke etter uke ego løfte blir heller ikke sterkere merkelig nok. Kunne bare ønske man kunne snakke noe vett til dem noen ganger. 

De som ikke rydder vektektene etter seg. Jeg lurer på om de er redd for ekstra gainz eller noe.

Folk på treningssenteret som tar tingene jeg har hentet, istedefor å gå 3 meter ekstra å hente ledig utstyr.

Å høre på de som er for late til å lære seg skj-lyden. "Han er så sjekk, han!" Han er ikke sjekk! Han er et levende vesen!

De som TRILLER syklen I sykkelfeltet o.O

De forbanna latsekkene som aldri klarer å rydde vektskivene på plass der de hører hjemme. Nei, det er ikke kult å måtte bla seg gjennom 25kg, 20kg, 15kg og 10kg for å få tak i 1,25kg. 

For å være positiv har jeg i det minste noe å bruke pausene på: Nemlig å sortere vekter 

Nek som står som noen tilbakestående sauer i køen på matbutikken. Hvor vanskelig er det å flytte seg noen meter frem når du har lagt alle varene dine på båndet, slik at nestemann aller nådigst kan få gjøre det? Båndet er helt ledig, og personen evner ikke å ense at den som står bak har lyst til å lempe varene sine.

Mindre begavede fitter med barnevogn. Kunne skrevet mye, men det jeg lurer mest på, er hvorfor de synes at det er en fantastisk god idé å parkere vognen på upassende steder, som rett i inngangen til toalettet, eller midt i en liten, trang klesbutikk? Og hvorfor blir de så jævla PMS og nekter å flytte vogna når jeg rolig spør om å få komme forbi? Parker vognen på et sted den ikke helt tydelig står i veien. Og ps, snottungen din er ikke søt.

Hjernedøde folk på bussen. Elsker de som får panikkavfall og klaustrofobi når de skal av bussen, og begynner å snuble seg desperat gjennom folkemengden 2874 km før bussen faktisk stopper. Det er ikke brann på bussen, du er ikke en sædcelle som skal vinne et kappløp, og ja, du kommer deg ut av bussen selv om du reiser deg i det den stopper på holdeplassen. Wow.

Eller de som stormer inn på bussen før folk i det hele tatt har rukket å gå ut av den. Er gøy å bruker albuene på slike folk, i det minste.

Generelt: Folk som bare.. vaser helt tankeløst rundt. Finnes jævla mange av dem også. :devil:

13 minutter siden, Swålruz skrev:

Nek som står som noen tilbakestående sauer i køen på matbutikken. Hvor vanskelig er det å flytte seg noen meter frem når du har lagt alle varene dine på båndet, slik at nestemann aller nådigst kan få gjøre det? Båndet er helt ledig, og personen evner ikke å ense at den som står bak har lyst til å lempe varene sine.

Mindre begavede fitter med barnevogn. Kunne skrevet mye, men det jeg lurer mest på, er hvorfor de synes at det er en fantastisk god idé å parkere vognen på upassende steder, som rett i inngangen til toalettet, eller midt i en liten, trang klesbutikk? Og hvorfor blir de så jævla PMS og nekter å flytte vogna når jeg rolig spør om å få komme forbi? Parker vognen på et sted den ikke helt tydelig står i veien. Og ps, snottungen din er ikke søt.

Hjernedøde folk på bussen. Elsker de som får panikkavfall og klaustrofobi når de skal av bussen, og begynner å snuble seg desperat gjennom folkemengden 2874 km før bussen faktisk stopper. Det er ikke brann på bussen, du er ikke en sædcelle som skal vinne et kappløp, og ja, du kommer deg ut av bussen selv om du reiser deg i det den stopper på holdeplassen. Wow.

Eller de som stormer inn på bussen før folk i det hele tatt har rukket å gå ut av den. Er gøy å bruker albuene på slike folk, i det minste.

Generelt: Folk som bare.. vaser helt tankeløst rundt. Finnes jævla mange av dem også. :devil:

Spot on...Kunne ikke sagt det bedre selv 😂

Annonse

On 3/5/2016 at 3:28 PM, Tonje_86 said:

De forbanna latsekkene som aldri klarer å rydde vektskivene på plass der de hører hjemme. Nei, det er ikke kult å måtte bla seg gjennom 25kg, 20kg, 15kg og 10kg for å få tak i 1,25kg. 

For å være positiv har jeg i det minste noe å bruke pausene på: Nemlig å sortere vekter 

Jeg måtte bare ta et bilde her om dagen. En fyr hentet en haug med vekter i forskjellige varianter. Vektstang og hantler. Oh yeah, fyren var jo sterk! Løftet som bare det. Etterhvert som han var ferdig, la han det bare ned på gulvet.

Etter at han var ferdig, var stakkaren så sliten at han ikke orket å rydde det på plass. "Hva? Rack? Det er vel der for at jeg skal HENTE vektene. Man skal vel ikke legge det på plass også?"

DSC_0925.JPG

Når jeg må vente på at 2 bestevenninner med hønsehjerne blir ferdig med glute bridge i knebøystativ, selv om jeg gjør dem oppmerksom på at den øvelsen kan de ta hvor som helst på gulvet i hele treningssenteret. Og så klarer de ikke å dele et stativ, nei, de blokkerer 2 stativ samtidig. Og så samme igjen uken etterpå. Og uken etterpå.

3 hours ago, Slarti said:

Når jeg må vente på at 2 bestevenninner med hønsehjerne blir ferdig med glute bridge i knebøystativ, selv om jeg gjør dem oppmerksom på at den øvelsen kan de ta hvor som helst på gulvet i hele treningssenteret. Og så klarer de ikke å dele et stativ, nei, de blokkerer 2 stativ samtidig. Og så samme igjen uken etterpå. Og uken etterpå.

Da er det innafor å dele ut flathånda.

5 minutter siden, LtdEdFred skrev:

Da er det innafor å dele ut flathånda.

Jeg var veldig fristet til å hjelpe evolusjonen med dens survival-of-the-fittest-program, men det hadde krevd noen straffbare handlinger, så jeg bestemte meg for å la være. Spurte resepsjonisten om de ikke kunne sette opp et skilt med "vennligst ikke misbruk knebøystativet til å kjøre gulvøvelser". Hun hadde full forståelse, men mente at de ikke kunne kjefte på sine medlemmer.