Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 1,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Mennesker....

folk som bruker energi på å irritere seg over helt tåpelige ting....istedenfor å bare gi F.....Energy saved....

Det virkelig triste er at folk ikke forstår at de ikke kan fremsette krav rundt driften av en privatdrevet gratistjeneste, annet enn at den holder seg innenfor lovverket. Er folk virkelig så potte tet

Postede bilder

Annonse

Hmmm, spiser du nok? Sover godt? Hviler nok mellom treninger? :) Merker jeg blir ekstremt irritabel om jeg mangler noe på en av de tre punktene... :p Værst er det hvis jeg er sulten og trøtt, da får sambo gjennomgå lol.. Stakkars.. :(

Jeg tror det kommer litt av mangel på trening i det siste for min del (vet ikke om du sikta til innlegget til frk.sondre over). Jeg blir et monster om jeg er sulten og trøtt, så prøver å spise regelmessig, om det så bare er en frukt liksom:P Men går vel over, snart ferie:D er sliten for tida:P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

- Røyk. Alt som har med røyk (tobakk) å gjøre egentlig. Lukter grusomt.. hater når mennesker ikke tar hensyn til andre enn seg selv. Kjempeglad for røykeloven vi har her i Norge.

- Irriterer meg grusomt når personer har dårlig ånde. Hvor vanskelig er det å pusse tennene før en drar på skolen f. eks? Munnskyllevann.. anything. Klarer ikke prate med personer når jeg kjenner at ånden deres er forferdelig.

- Når håret mitt ikke vil samarbeide..

- Personer med alt for høy selvtillit. Ikke galt å ha selvtillit, men please.. enkelte elsker å prate om seg selv og gjerne prate nedlatende om andre.. men på en morsom måte.

- Personer som prater alt for mye...

Lenke til innlegg
Del på andre sider
- Røyk. Alt som har med røyk (tobakk) å gjøre egentlig. Lukter grusomt.. hater når mennesker ikke tar hensyn til andre enn seg selv. Kjempeglad for røykeloven vi har her i Norge.

- Irriterer meg grusomt når personer har dårlig ånde. Hvor vanskelig er det å pusse tennene før en drar på skolen f. eks? Munnskyllevann.. anything. Klarer ikke prate med personer når jeg kjenner at ånden deres er forferdelig.

- Når håret mitt ikke vil samarbeide..

- Personer med alt for høy selvtillit. Ikke galt å ha selvtillit, men please.. enkelte elsker å prate om seg selv og gjerne prate nedlatende om andre.. men på en morsom måte.

- Personer som prater alt for mye...

Er sååå enig med alle disse!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...