Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Menn som løfter i tights. Det er heilt ok (sjølv om eg aldri kommer til å gjera det) å springa med tights for å unngå gnissing mellom lår/balle, men for guds skyld ikkje gå med det rundt på gymmet!!!! Pappaguttar med sleik som bruker 90% av treningsøkta på bicepscurl står heller ikkje øverst på lista mi!

Kan legge til mennesker med 4000 sett i benkpress

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver å ikke irritere meg over så mye egentlig, selv om det selvfølgelig ikke er så lett til tider.. :meh: Men sett i treningssammenheng så er det de som ikke vasker treningsklærne sine, som gjør at man til tider føler man går inn i en ubåt med et mannskap som har vært under vann i 4 uker. Så har vi de som ALDRI rydder opp etter seg, tiltross for at de har fått beskjed flere ganger. Og ikke minst de som forstyrrer under løftinga, enten ved å prate til deg, eller rett og slett ikke følger med på hvor de står eller går sånn at de dulter borti stanga. Har foresten en story på det sistenevnte punktet, som jeg aldri glemmer..

Er vel rundt 5 år siden nå tenker jeg, og jeg var helt i slutten av et eller annet styrkeløftprogram. Den dagen skulle det sjekkes hvor mye jeg hadde økt maksløftet i knebøy over en 8 ukers periode. Kjørte en drøss med oppvarmingssett, og var nå klar til det siste løftet.. Psyka meg selvfølgelig skikkelig opp, og sa vel noe som at "nå stang, skal du brenne i HE......!!!!!" før jeg gikk under og i starposisjon.. Men da i det øyeblikken jeg står der med stanga på nakken, maks gira og klar til å gjennomføre løftet, så kommer det en dame bort til meg som sier "Du, den puta som ligger der til å ha rundt stanga sånn at det ikke skal bli så vondt til nakken.. bruker du den, eller kan jeg bare ta den?" Hva F......!! tenkte jeg.. "Ser det ut som at jeg bruker den puta?!" For guds skyld bare ta den og kom deg vekk!!

Det ble med andre ord en ny runde med oppsyking før det løftet ble gjennomført.. :meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De forpulte idiotene som skal inn i lesesalen på skolen og bruker den elektriskedøråpnern for å lage mest mulig lyd. I tillegg blir døren stående oppe en stund slik at enda mer lyd kommer inn. Dette er ondskapsfulle handlinger som gjerne blir utført av late dvaske jævler som går rundt med begge henda i lomma og bare dasser inn, ikke handikapete

mennesker som er de den knappen er ment for.

Hvis noen kjenner seg igjen i dette. FUCK dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å ikke irritere meg over så mye egentlig, selv om det selvfølgelig ikke er så lett til tider.. :meh: Men sett i treningssammenheng så er det de som ikke vasker treningsklærne sine, som gjør at man til tider føler man går inn i en ubåt med et mannskap som har vært under vann i 4 uker. Så har vi de som ALDRI rydder opp etter seg, tiltross for at de har fått beskjed flere ganger. Og ikke minst de som forstyrrer under løftinga, enten ved å prate til deg, eller rett og slett ikke følger med på hvor de står eller går sånn at de dulter borti stanga. Har foresten en story på det sistenevnte punktet, som jeg aldri glemmer..

Er vel rundt 5 år siden nå tenker jeg, og jeg var helt i slutten av et eller annet styrkeløftprogram. Den dagen skulle det sjekkes hvor mye jeg hadde økt maksløftet i knebøy over en 8 ukers periode. Kjørte en drøss med oppvarmingssett, og var nå klar til det siste løftet.. Psyka meg selvfølgelig skikkelig opp, og sa vel noe som at "nå stang, skal du brenne i HE......!!!!!" før jeg gikk under og i starposisjon.. Men da i det øyeblikken jeg står der med stanga på nakken, maks gira og klar til å gjennomføre løftet, så kommer det en dame bort til meg som sier "Du, den puta som ligger der til å ha rundt stanga sånn at det ikke skal bli så vondt til nakken.. bruker du den, eller kan jeg bare ta den?" Hva F......!! tenkte jeg.. "Ser det ut som at jeg bruker den puta?!" For guds skyld bare ta den og kom deg vekk!!

Det ble med andre ord en ny runde med oppsyking før det løftet ble gjennomført.. :meh:

:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skren betyr tynn,mager.. Ord vi ikke vil ha i vokabularet her inne.. ;)

Her tror jeg du overså lenken jeg hadde lagt inn i ordet. Poenget mitt var at "skren" ikke er et ord som finnes i ordbøkene (og alle Scrabble-spillerne på bildet har fortsatt 7 bokstavbrikker). For øvrig tenker du nok på ordet "skrinn", (lenke) som er et synonym for "mager".

sa bare hva som irriterte meg jeg...: å det er folk som irriterer seg over bagateller:p

Det er en fin rekursjon du har gående her... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her tror jeg du overså lenken jeg hadde lagt inn i ordet. Poenget mitt var at "skren" ikke er et ord som finnes i ordbøkene (og alle Scrabble-spillerne på bildet har fortsatt 7 bokstavbrikker). For øvrig tenker du nok på ordet "skrinn", (lenke) som er et synonym for "mager".

Oppvokst i gudbrandsdalen så der ble skren brukt titt og ofte, men at det står i noen offisiell ordbok er nok tvilsomt ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som absolutt skal PÅ bussen FØR alle de som skal av har fått gått av

Folk som går sakte på gata

Folk som ikke slipper deg forbi i butikkøen når du har 1 vare, og de har en FULL handlevogn.

Og matlyder til folk på lesesalen. værste lyden som finnes er å høre når folk fordøyer maten i munnen og smatter og stønner. ÆSJ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...