Gå til innhold

Tabber på treningsstudio.


DukeNukem

Anbefalte innlegg

Fikk det for meg en liten stund at Yoga sikkert ville vært bra for meg, så jeg heiv meg med på det

Vi skulle opp i en posisjon hvor man hadde beina til værs og ligge på armene og nakken... Passe blyræva må jeg dra litt

til for å komme meg opp sånn, klarer da med det å suge inn luft i you-know-what....og yogaplingplongmusikk står jo gjerne ikke veldig høyt på. Jeg døde nesten av flau

Hahaha, hater når DET skjer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Heldigvis klart meg bra hittil, ingen så altfor store flauser, bortsett fra å tryna på mølla back in the days :)

Liten flause var da jeg skulle trene benk, hadde en dårlig dag i benken, men egoet mitt hadde en super dag. :blush: Enn så lenge, ble 1 og 1/2 reps, før jeg ble liggende på benken med usle 40kg på brystet å knipset med tærne. Gutten ved siden av kom å hjalp da :) Føler seg ikke høy i hatten da nei. Men ikke det verste som kunne skjedd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle sette ny pers i "overheadpress" vel, fikk til en rep, på nr to svikta alt av muskler :meh: I topp posisjon, det endte med at armene ble dratt bakover og inn i en unaturlig vinkel for å si det slik og momentet kastet meg også bakover.. resultatet ble at jeg ble liggende på gulvet og kave og skjønte ikke helt hva som hadde skjedd :p

Er også veldig glad i knebøy stativets sikkerhetspinner når man når bunn og kommer halvveis opp før man så får altformye vekt på hælene og tipper bakover :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ta knebøy her for en stund siden. Personen som hadde vært før meg hadde lastet på rimelig mye vekter som jeg måtte fjerne før jeg kunne begynne. Smart som jeg er tok jeg å fjernet vekt etter vekt på den ene siden. Idet den siste vekten kommer av velter hele stangen med et brak. Han som sto ved siden av meg å trente så rimelig sjokka ut når min stang plutselig lå borte med han.

Kunne blitt veldig skummelt, men ble heldigvis bare veldig veldig pinlig! :oops:

Hadde vært kjipt å klaske noen i hodet med en 20-kgs stang liksom..

Akkurat det samme har skjedd med meg. :) To jenter stod ved siden av, men heldigvis traff stangen ingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest xxxxxx
Altså, om du løfter (som i under trening) så er det jo den andre personen sin feil. Om det er under en logistikkoperasjon derimot...

Helt enig... Dersom en person er dum og tilfeldigvis står bak meg når jeg tar stående tricepspress, og får en manual på tærne sine.... His fault! (Skal heldigvis mer enn de få kiloene til for å ødelegge stortåa)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig... Dersom en person er dum og tilfeldigvis står bak meg når jeg tar stående tricepspress, og får en manual på tærne sine.... His fault! (Skal heldigvis mer enn de få kiloene til for å ødelegge stortåa)

Skal ikke så mye til for å "ta" ei tå. Lander den med en kant mellom leddet i tåa eller på neglen så vil man nok få en skade av det. Jeg trener uten sko og mista en 10kg plate, den landa heldigvis en cm unna tåa, men kunne blitt stygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest xxxxxx
Skal ikke så mye til for å "ta" ei tå. Lander den med en kant mellom leddet i tåa eller på neglen så vil man nok få en skade av det. Jeg trener uten sko og mista en 10kg plate, den landa heldigvis en cm unna tåa, men kunne blitt stygt.

Har "tatt" tåen min selv, og det skal mer enn 5-6 kg til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx
[ATTACH]35616[/ATTACH]

Jauda...

Jeg har en stygg tendens til å legge manualene på benken når jeg tar pauser, og de har selvsagt trilla av før, men i dag landa 22kg på foten.. Visste ikke helt om jeg skulle le eller grine:rolleyes: :p

Du har min medfølelse.... VET at det gjør vondt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007

Har du lært nå da? ;):p

Er utrolig vondt det der. Jeg fikk en 20kg på hånden en gang, og en 10kg på foten for et par uker siden...au :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde en supertabbe i dag. Vurderte om jeg skulle legge det ut, men folk her inne har delt mange pinlige historier så nå er det min tur. Skulle ta glutebridge, trakk stangen mot meg slik at jeg skulle trekke den over meg.. nog den kvalmende følelsen bare gutter kjenner til slo meg som et slag i bakhodet, noe hadde kommet i klem og med hoften godt planta i gulv og en stang + 30kg klemte det ganske heftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...