Gå til innhold

Tabber på treningsstudio.


DukeNukem

Anbefalte innlegg

haha, må si at det er utrolig mye bra her!

:)

Jeg selv skulle ta dips en gang med å henge på en del ekstra vekt.

Etter første settet skulle jeg gå ned "trappen" fra apparatet. Mister balansen og presterer å tryne bakover! Ble jævla flau, og ser meg selvfølgelig rundt om det var noen som så det. :whistling: Tror det bare var noen få!

Det gikk heldigvis bra, og jeg lever ennå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sneilk meg ivrig mellom en fyrs sett på en maskin fordi jeg ville vise hvordan bruke den til en jente. Først viste jeg henne, så tok det tid å stille den inn riktig for henne og hun digga apparatet så hun brukte det masse. Så så jeg fyren stå og vente på apparatet fortsatt. Han hadde jeg helt glemt, stakkar. Han hadde pokerfjes så jeg vet ikke hva han følte, men han følte seg ihvertfall ikke sett. Jeg tillater meg å være litt freidig men ikke meningen å være frekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen gang hadde jeg med forloveden min på trening, og spurte om hun kunne spotte meg i chins, lite visste jeg om at det lå en ladning gass i kanalen, og i det jeg presset meg opp på en av de siste repetisjonene, så klarte jeg å fise henne midt i fjeset.......

.

Skjedde med meg her om dagen :D kjørte tunge chins og spurte en brah om han kunne spotte meg..

Mitt i rep nr 2 kjente jeg at kanonen ladet seg selv. Jeg var så optimistisk å bestemt på holde igjen dær nede og samtidig klare siste reppen. Men multitaskinga gikk rett til helvete og klarte ingen av delene :p

Var noen folk som snudde seg , jeg måtte bare smile og si " Carry on people, nothing to see here " :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ble oppdaget når jeg sjekka ut den diggeste fyren på senteret ( en svær murvegg av en mann)

Jeg har en dårlig tendens til å sjekke vekter, styrke, ræva og resten av mannfolka hvis jeg finner dem interesante....

Huff håper jeg ikke skremte han.... :wub:

Han tenkte sikkert "Fuck yeah."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk det for meg en liten stund at Yoga sikkert ville vært bra for meg, så jeg heiv meg med på det

Vi skulle opp i en posisjon hvor man hadde beina til værs og ligge på armene og nakken... Passe blyræva må jeg dra litt

til for å komme meg opp sånn, klarer da med det å suge inn luft i you-know-what....og yogaplingplongmusikk står jo gjerne ikke veldig høyt på. Jeg døde nesten av flau

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx

For noen år siden så trente jeg på SATS Majorstuen, og da hadde de problemer med nok strøm til alle tredemøllene. Midt i en sprint så gikk strømmen på møllen min, og jeg føyk innom murveggen bak meg på vei ned på gulvet. Jævli morsomt at kompisene til storebror var der, og kunne fortelle det på byen etterpå:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden så trente jeg på SATS Majorstuen, og da hadde de problemer med nok strøm til alle tredemøllene. Midt i en sprint så gikk strømmen på møllen min, og jeg føyk innom murveggen bak meg på vei ned på gulvet. Jævli morsomt at kompisene til storebror var der, og kunne fortelle det på byen etterpå:p

:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk det for meg en liten stund at Yoga sikkert ville vært bra for meg, så jeg heiv meg med på det

Vi skulle opp i en posisjon hvor man hadde beina til værs og ligge på armene og nakken... Passe blyræva må jeg dra litt

til for å komme meg opp sånn, klarer da med det å suge inn luft i you-know-what....og yogaplingplongmusikk står jo gjerne ikke veldig høyt på. Jeg døde nesten av flau

HAHAHAHAH

det e så gale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk det for meg en liten stund at Yoga sikkert ville vært bra for meg, så jeg heiv meg med på det

Vi skulle opp i en posisjon hvor man hadde beina til værs og ligge på armene og nakken... Passe blyræva må jeg dra litt

til for å komme meg opp sånn, klarer da med det å suge inn luft i you-know-what....og yogaplingplongmusikk står jo gjerne ikke veldig høyt på. Jeg døde nesten av flau

Hahahaha, det er faktisk det morsomste jeg har hørt på leeeeenge :rofl: Uff, føler virkelig med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx

Det er vel eegentlig ikke en tabbe, men flaut var det i hvert fall!

På treningen i går så skulle (!) jeg øke på alle vekter, og det ble jo riktig så morsomt da jeg kom til skråbenken. Varmet opp med mine 8 og 9 kg, så skulle jeg over på 10 kgs manualer og ny rekord. MEN, jeg fikk f.... meg ikke løftet opp vektene!!! Prøvde å sette knærne på benken som jeg så så fint på en video i går, prøvde å "hive" vektene opp mens jeg lå, stod og gudene vet hva jeg ikke prøvde. Endte med at jeg falt av benken og mistet vektene på gulvet, i latterkrampe. Alene. Nå ønsker jeg meg en treningspartner til bursdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var dagen for å føle seg skikkelig teit! Pga Lyskebrokk visste jeg ikke helt hva jeg ville klare å gjøre eller ikke i dag. Så jeg måtte prøve meg litt fram, men fordi jeg var såååå bevisst på at alt jeg gjorde var veldig forsiktig og så slappt ut, ble jeg skikkelig slepphendt, som å miste vannflaska i gulvet x antall ganger, snuble i ting på gulvet, nesten velte når jeg skulle gjøre knebøy (noe jeg forøvrig kun klarte tre reps av før jeg skjønte at det ikke nytter før brokket er borte). I tilegg klarte jeg å miste stanga i ansiktet på benkpressen (heldigvis hadde jeg ingen vekter på den pga brokket) og kjørte settene mine ulidelig sakte så den stakkaren som venta på benken så ut til å seigpines, aldri sett ett mer lykkelig ansikt enn hans når jeg kunne svare bekreftende på om jeg var ferdig med benken nå ! Det var reine walk of shame ut av rommet -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...