Gå til innhold

Tabber på treningsstudio.


DukeNukem

Anbefalte innlegg

I begynnelsen av min nybegynnerperiode, hadde jeg da sett noen som tok liggende benhev ved å ligge på benkpress-setet og holde seg i stanga. Skulle jo være SÅ bra for magen!! Endte med at jeg skulle vise ene vennina mi i gymmen på skolen, hvordan man kunne trene magen på best mulig måte. Selvfølgelig var HELE klassa inne på styrkerommet, der jeg la meg ned for å vise alle sammen. Tok godt tak i stang, og løftet bena opp... *BAM!* Brått fikk jeg hele 20 kgs stanga i trynet, og låg å kavet for å få løftet den vekk :huh:

Kanskje lurt å legge på litt vekter, og ikke DRA stanga av hempene? :D

Auu!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hahaha kom på ein...

Sinnsyk flau jeg var da:wub: ..

Det her er par år siden, så var på trening m daværende typen, vi trente sammen men ikke samme øvelsene så gikk rundt der hver for oss...

Så ligger jeg på benken å tar benkpress når det stiller seg en gutt rett ved siden av å begynner å curle m ez stanga(trodde det var typen min) Jeg kikker ikke nøye etter i det jeg reiser meg klapper jeg han fint på rompa og sier han begynner å få ganske fin stump... I det jeg gjør dette kikker jeg opp og ser i speilet at typen min står litt lenger borte og ser rart på meg..

Og han andre fyren gliser :D og bryter ut i latter:rofl:

Pionrød i tryne og litt satt ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha kom på ein...

Sinnsyk flau jeg var da:wub: ..

Det her er par år siden, så var på trening m daværende typen, vi trente sammen men ikke samme øvelsene så gikk rundt der hver for oss...

Så ligger jeg på benken å tar benkpress når det stiller seg en gutt rett ved siden av å begynner å curle m ez stanga(trodde det var typen min) Jeg kikker ikke nøye etter i det jeg reiser meg klapper jeg han fint på rompa og sier han begynner å få ganske fin stump... I det jeg gjør dette kikker jeg opp og ser i speilet at typen min står litt lenger borte og ser rart på meg..

Og han andre fyren gliser :D og bryter ut i latter:rofl:

Pionrød i tryne og litt satt ut

HAHAHA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha kom på ein...

Sinnsyk flau jeg var da:wub: ..

Det her er par år siden, så var på trening m daværende typen, vi trente sammen men ikke samme øvelsene så gikk rundt der hver for oss...

Så ligger jeg på benken å tar benkpress når det stiller seg en gutt rett ved siden av å begynner å curle m ez stanga(trodde det var typen min) Jeg kikker ikke nøye etter i det jeg reiser meg klapper jeg han fint på rompa og sier han begynner å få ganske fin stump... I det jeg gjør dette kikker jeg opp og ser i speilet at typen min står litt lenger borte og ser rart på meg..

Og han andre fyren gliser :D og bryter ut i latter:rofl:

Pionrød i tryne og litt satt ut

laugh.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Widding

HMM, har tabba meg litt selv ja..

-Mista 100kg på hodet(ja på hodet) på SATS eingang. Eg hadde litt adrenalin så det va ikkje stress men folket rundt meg trodde jo eg sko dø.. Kom folk bort og spurt om det gikk bra osv.

-Mista 110kg på gulvet eingang(me bar overkropp:S) og følte skuldern sko gått utav ledd. Bare max random øyeblikk

-Hadde 160-180kg på bøy og skulle ta av alle vektene på den ene siden først og då blei det plutselig ein syyyyk katapult effekt. Seriøst flaks ingen ble truffet eller døde.

-Mista 160-180kg av nakken på spottern min eingang. Det gjekk heldigvis bra me an, traff vell bare knærne litt.

-No-xplode(?) har tydeligvis TNT i seg, så eingang semi-sprengte eg ein shaker når eg rista det

-Har rista X antall proteinshaker uten å skru på lokket = vasking

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HMM, har tabba meg litt selv ja..

-Mista 100kg i hodet(ja i hodet) på SATS eingang. Eg hadde litt adrenalin så det va ikkje stress men folket rundt meg trodde jo eg sko dø.. Kom folk bort og spurt om det gikk bra osv.

-No-xplode(?) har tydeligvis TNT i seg, så eingang semi-sprengte eg ein shaker når eg rista det

-Har rista X antall proteinshaker uten å skru på lokket = vasking

Men seriøst, hvordan gikk den med hodet?? 100kg er jo en hel staut kar jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har endt opp med å fyre av to brakere. Én når jeg tok knebøy, og én når jeg spente meg opp til å løfte benk. Dette skjedde selvsagt på en folksom plass med mye folk rundt (Elixia), men morro var det. Var ikke så mange utenom meg som klarte å fortsette å trene som ikke noe hadde skjedd. Så har det jo selvsagt kommet noen smelly-bombs under mark-økta, men dem teller ikke.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her om dagen satt jeg og venninna mi å venta på at det skulle bli ledig ved knebøystativet, det var et annet ledig stativ ved siden av, men som manglet stang (trodde vi). Etter ca 10 min sier han ene på det opptatte stativet "tror det er ledig der", og vi tenker "doh" og svarer at vi må ha stang. Så litt flause når han sier at den står oppstilt bak stativet.. Flause nr.1.. Når vi da etterhvert kommer i gang, så skal jeg til med å hente mere vekter for å legge på, og flinke meg klarer å skalle hodet mitt i deres vektstang og nesten faller i bakken... :blush::thumbsdown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her om dagen satt jeg og venninna mi å venta på at det skulle bli ledig ved knebøystativet, det var et annet ledig stativ ved siden av, men som manglet stang (trodde vi). Etter ca 10 min sier han ene på det opptatte stativet "tror det er ledig der", og vi tenker "doh" og svarer at vi må ha stang. Så litt flause når han sier at den står oppstilt bak stativet.. Flause nr.1.. Når vi da etterhvert kommer i gang, så skal jeg til med å hente mere vekter for å legge på, og flinke meg klarer å skalle hodet mitt i deres vektstang og nesten faller i bakken... :blush::thumbsdown:

Haha, uff! Jeg stanger jevnlig hodet i knebøystangen jeg også ;) Tror ikke den liker meg noe særlig :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Förste dagen på nytt treningstudio så skulle jeg löpe på mölla, etter en stund skulle jeg bare vise noe til venninna mi som sprang ved siden av meg, så klarte jeg å tråkke på kanten av båndet og snublet å smalt rett i veggen bak meg.. og ikke nok med det, vannflaska mi var i glass, så den fulgte jo med i bakken, så jeg skar opp hele armen og det blödde masse.. det virket som at tiden hadde stoppet, fordi ALLE sto å glodde i min retning, det var flaut det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Förste dagen på nytt treningstudio så skulle jeg löpe på mölla, etter en stund skulle jeg bare vise noe til venninna mi som sprang ved siden av meg, så klarte jeg å tråkke på kanten av båndet og snublet å smalt rett i veggen bak meg.. og ikke nok med det, vannflaska mi var i glass, så den fulgte jo med i bakken, så jeg skar opp hele armen og det blödde masse.. det virket som at tiden hadde stoppet, fordi ALLE sto å glodde i min retning, det var flaut det!

OI hærregud, gikk det bra med armen?? :eek: :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...