Gå til innhold

Tabber på treningsstudio.


DukeNukem

Anbefalte innlegg

Alle som trener har vært borti en tabbe, en flauser eller andre pinlige øyeblikk. og regner med folk har noen historier som kan være morsomme, fæle eller kleine.

1. Stod i garderoben etter trening og skulle lage en shake og det var ganske mange der så jeg stod å snakket med et par av dem. Og siden jeg ikke fulgte med på hva jeg gjorde siden jeg var midt inni historien fortalte prøve jeg å blande proteinpulveret uten lokk da. Ente med at jeg kastet alt innholdet inn i skapet der jeg hadde tingene mine og alt var fult av delvis utblandet proteinshake. Alle bare så på meg og lo...

2: Skulle ta rygghev med vekt og t-skjorta falt ned over hode mitt. Så jeg slapp vekten med den ene armen for å prøve å få t-skjorta opp igjen. Ente med at jeg mistet vekten og t-skjorta mi ble dratt helt av. Plutselig stod jeg midt i treningssenteret i bar overkropp og fikk mange rare blikk.

3: Skulle prøve "Suicide grip" (tomelen på samme side som resten av fingrene) i benkpress med hantler en gang. Mistet en ganske tung hantel i brystet og den smalt i bakken. Da folk skulle se hva det var lå jeg der å kava på gulvet å prøve å få tilbake pustet, mens jeg lagde gurglelyder.

4: Mistet en 1.25kg vektskive på lilletåa en gang, og ropte " Fitte" alt jeg hadde. Dette var også samtidig som musikken ble byttet og hele senteret ble stille, bare sånn for at absolutt alle skulle høre det.

Håper noen andre også har noen flauser de vil dele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spjæra hele shortsen i bunnposisjon i knebøy er vell den jeg husker best. Måtte bare fullføre løftet og traske slukkøret ned i bilen og hente en joggebukse jeg tilfeldigvis hadde liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drikke av noen andre sin drikkeflaske. Ta den med til neste øvelse, merker at det er feil flaske og sniker den tilbake... Både uhygienisk og flaut:)

Det har jeg også gjort, problemet er at jeg ikke merka det før jeg tok meg en stor slurk å innså at forrige slurk var vann, nå var det plutselig noen form for sportsdrikk. Og han fyren bare sto å så på meg å tenkte "WTF skjer med han fyren som bare tar flaska mi"

Ekkelt var det uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to pinlige opplevelser fra da jeg fortsatt deltok på saltimer:

1. På en mage/ryggtime var det med en gravid dame og jeg trodde ikke at det var noe særlig å ligge på magen og gjøre ryggøvelser når man er gravid, så jeg spurte henne ut om det etter timen- på en ordentlig måte såklart. Problemet var bare at hun ikke var gravid... :oops: Det skal nevnes at hun var slank bortsett fra en ganske så bulende mage. Heldigvis tok hun det bra og sa at det jo var en grunn til at hun deltod på den timen.

2. Jeg hadde "varmet opp" med en 45 min spinningtime og det var klart for en 55 min time rett etterpå som jeg skulle være med på. Rett før timen startet kom det inn to ganske store damer og det var bare en ledig sykkel. Så jeg tenkte at jeg skulle være snill og tilby hun ene min sykkel siden jeg tross alt allerede hadde vært med på en time allerede, og presterte å si "Du kan få min sykkel, for du trenger det mer enn meg!" Det kom helt feil ut, og siden timen begynte omtrent akkurat da så var det ikke tid til å forklare seg. Møtte henne igjen i garderoben senere og fikk unnskyldt meg, heldigvis.

Nå prater jeg ikke med noen som helst på trening. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Banan Arne

Det har skjedd flere ganger at jeg har prøvd på for tunge vekter.. og blir da stående uten mulighet til å løfte dem.. da føler jeg meg ganske dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ta knebøy her for en stund siden. Personen som hadde vært før meg hadde lastet på rimelig mye vekter som jeg måtte fjerne før jeg kunne begynne. Smart som jeg er tok jeg å fjernet vekt etter vekt på den ene siden. Idet den siste vekten kommer av velter hele stangen med et brak. Han som sto ved siden av meg å trente så rimelig sjokka ut når min stang plutselig lå borte med han.

Kunne blitt veldig skummelt, men ble heldigvis bare veldig veldig pinlig! :oops:

Hadde vært kjipt å klaske noen i hodet med en 20-kgs stang liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra tråd :D

Har enda til gode å gjøre noe skikkelig dumt (heldigvis), men standarden min er å klunke hodet borti maskiner og stativer etter at jeg har stilt inn på vektene og skal bøye meg tilbake. Jeg er og blir en klumsekloss! Har klemt fingrene mellom manualer og vektskiver også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde bredt nedtrekk og skulle ta ut den lille pinnen som bestemte hvor tungt det var. Glemte av at stanga var tung nok til å falle ned når den ikke er satt på noen kg, så fikk den rett i hodet :S

Magen ga etter når jeg gjorde situps :S

Slo ez stanga i hodet på en som lå og gjorde flatbenk m/hantler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle prøve meg på 30 kilos manualer i flatbenk for første gang, og spurte en om han kunne spotte..

Han sa gledelig ja, og satte seg ned bak meg. Jeg spurte om han var klar, han sa ja.

Jeg hadde manualene på knærne, og satt oppreist, så jeg lente meg bakover og presse manualene opp i start stillingen, og de fulgte med som vanlig..

Spotteren min var ikke klar, så jeg endte opp med å over rotere dem og fikk de rett på hver side av haken...

Ble et fint blåmerke som fulgte noe av kurven til manualene....

En annen gang hadde jeg med forloveden min på trening, og spurte om hun kunne spotte meg i chins, lite visste jeg om at det lå en ladning gass i kanalen, og i det jeg presset meg opp på en av de siste repetisjonene, så klarte jeg å fise henne midt i fjeset.......

Hadde også et par fine hendelser hvor jeg lagde meg proteinshake, og trykket ble litt for stort, lokket flyr av, og væsken lander overalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geniaaal tråd:p akkurat det jeg hadde behov for etter en natt med lite søvn og en sta 3-åring:p

Alltid like gøy å lese om folk som driter seg ut:p

Bortsett fra det at jeg OFTE på de merkeligste måter klarer å slå meg selv i hodet med hantlers osv (jepp, frøken klumse - det er meg) har jeg heldigvis ikke gjort de helt store tabbene :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...