Gå til innhold

IIFYM/Fleksibelt kosthold


Kirill W.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest GuJunPyo

Mye fornuftig og bra her! Jeg personlig foretrekker ikke å plotte inn hver eneste kalori eller hver eneste makro for hver eneste usunn mat jeg spiser. (som det virker Layne Norton sier når han sier vi skal plotte inn maten?!)

Jeg foretrekker heller å spise maten jeg skal spise, makroer osv altså såkalt "clean" mat. Også til slutt spise litt ekstra "usunn" mat. Og da mener jeg ikke å kaste i meg 10 burgere eller masseviss av is hele tiden. Men å faktisk spise litt usunnt hverdag i moderate og fornuftige doser uten å måtte telle alt hele tiden.

Jeg er også itelegg på bulk så det gjør ikke en jævla forskjell uansett når målet er å gaine vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er med å finne linkene til slikt Lioyd. :)

Her bør nok ikke så mye ros gis til meg. Først og fremst så er både Alan Aragon, Ian McCarthy og Layne Norton nokså kjente for å ha et avslappet forhold til kostholdet sitt og anbefaler andre det samme. Selvom Alan og Ian troller svært mye rundt emnet og har derfor blitt godt kjente for det i tillegg til alt annet de bidrar med(tror nok sistenevnte har mest tyngde). Meeen takk for ros uansett :) Artikkelen er nok en del bedre på engelsk imo.

P.S. LLOYD, ikke Lioyd :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Lurer på en ting, tenker man på sukker i IIFYM? Si hvis man vil bruke coco pops som en karbokilde en dag, og resten av maten den dagen var næringsrik, samtidig som du treffer 2g proteiner og 1 g fett.

Er det OK da?

Sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...