Jump to content
Pinky!

Jenter, hvilken kroppsdel er dere mest sucker for på gutta?

Recommended Posts

Deilige mannelår er herlig, og fine overarmer uten for mye muskler….jeg er homo å liker menn med naturlig kropp ikke de overtrente muskelbuntene…..er forøvrig overasket hvor dårlig smak mange jenter/damer har når d gjelder menn….

Fortsetter under...

Guest Lovisa

Er kanskje prega av å ha vore konkurransesvømmar gjennom puberteten, men har alltid vore svak for brystkasse, skuldre og armar av type langdistansesvømmar (musklar, men ikkje massiv). Og gjerne litt lodden brystkasse... :rolleyes:

Har hender og armer som det store, inkl. skuldre. Deretter bryst, rygg og rumpe, bein. Begynner øverst og jobber meg nedover ;)

Hode er også viktig. Selv har jeg litt problemer med hårløse og lyse menn.. Liker litt pels :love:

Er kanskje prega av å ha vore konkurransesvømmar gjennom puberteten, men har alltid vore svak for brystkasse, skuldre og armar av type langdistansesvømmar (musklar, men ikkje massiv). Og gjerne litt lodden brystkasse... :rolleyes:

Den lodne kassa som svømmere er kjent for?

Annonse

Guest Lovisa
Den lodne kassa som svømmere er kjent for?

Hehe, ser den. Akkurat det har kanskje komt til seinare... :p

Dessutan trur eg dei berre barberer brystkassen før viktige konkurransar...?

Hehe, ser den. Akkurat det har kanskje komt til seinare... :p

Dessutan trur eg dei berre barberer brystkassen før viktige konkurransar...?

Ser den, mer motstand/drag i vannet burde jo gi bedre prestasjoner når høvelen endelig tas frem:)

Annonse

Ikke akkurat en kroppsdel, men skjegg. Elsker å kose/pjuske med skjegg. Jeg blir veldig beroliget av følelsen av skjegg også. :p

Ellers rygg, kanskje.

Dere kvinnfolk er helt umulig når det kommer til skjegg!

"du er så fin med skjegg!" ---> "Skjegget ditt klør og stikker.. barber deg" -----> " ååh hvorfor barberte du deg "? ---_> :banghead:

Dere kvinnfolk er helt umulig når det kommer til skjegg!

"du er så fin med skjegg!" ---> "Skjegget ditt klør og stikker.. barber deg" -----> " ååh hvorfor barberte du deg "? ---_> :banghead:

Skjegg funker alltid på meg! :D

Mye! :p Men eeelsker menn som lukter godt, har gjerne litt kul klesstil - og når klærne går av så avdekker de en definert sixpack! :D Liker også en stram rumpe, bred ryggtavle og obliques!