Gå til innhold

Jenter, hvilken kroppsdel er dere mest sucker for på gutta?


Pinky!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Plingen

Viktigst av alt ER faktisk personlighet, men:

- Styggfin ræv (sprintere f. eks - HELLO)

- Bred rygg

- Brede skuldre

- Bra mage

..er heller ikke feil! Men for å si det sånn; fettprosent på 0,02 er ikke så pent i mine øyne! Liker å ha litt å lene meg på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg må si en skikkelig fin ass :):rofl:. Muskuløs rygg, bryst, mage, armer, bein- digg, ikke noe å tenke over en gang, men hvis jeg ser en fin rumpe må jeg se (les stirre) haha :p . Det er ikke ofte man ser en skikkelig fin mannerumpe og dermed blir det definitivt noe av det fineste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hengt meg opp i den kroppsdelen som er penest på den gutten jeg har vært sammen med. Den første hadde pene øyne. Den andre hadde fin underarm og da var jeg veldig glad i den. Den tredje hadde pen brun og veldig myk hud. Den fjerde hadde fin rompe.

Når jeg ser an en gutt ser jeg først og fremst på nesa hans. Den må være pen og stor både øverst og nederst på kroppen ellers tenner jeg ikke på han.:whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...