Gå til innhold

Jenter, hvilken kroppsdel er dere mest sucker for på gutta?


Pinky!

Anbefalte innlegg

Gadd ikke lese hele, men så at mange sa det om HJERNEN. Og ja, hjernen er viktig.. ;)

Men min favoritt, og kroppens viktigste muskel...

tamtamtam..

Er: HJERTET! <3

jepp, det er viktig. Ellers er jeg glad i et godt og varmt bryst, og en fin rygg ;) Litt deltamuskler også gjerne, og underarmer ;) (Biceps er ikke såå farlig :p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

God brede på ryggen, solide skuldre, flotte veltrente armer, og en digg sprettrompe!! Ja, jeg liker det meste på mannekroppen jeg i grunn!! ;P hehehe... :)

+1

Vanskelig å peke ut noe spesielt, men hender, rumpe, rygg og at ja ... han ikke har Donald Duck-bein som ikke står til overkroppen :) Munn, øyne.. Ææh, lista blir lang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx

Hmm.... Greier ikke å bestemme meg:whistling: En fin rompe, armkrok, bryst, en pen rygg.... Ja takk.

Men, jeg vil heller ha en mannemann, enn en gutt... Sånn for å være vanskelig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest FrøkenFat

Hendene! Er ikke de pene, så er alt ødelagt.

Verste jeg vet er pølsefingre eller fingre med den "ekstra knekken" på ytterste ledd.

Men pene kraftige mannehender gjør meg mo i knærne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke påstå at jeg ikke bryr meg om hva dere jenter sier i denne tråden så våger og slenge inn et svar!

Det overrasker meg at det ikke er flere bein/lår/legger blant svarene!

Er det virkelig "modellkroppen", hvor overkropp er viktigere enn underkropp, som er viktigst, eller er det bare at overkroppen som regel legges merke til først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...