Gå til innhold

Du vet du er treningsnarkoman når....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 585
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Når du ikke har sjans i havet for å stå opp klokka 10 for å gå på skolen, men har null problem med å stå opp klokka 05.55 for å trene.

Når du bærer handleposene i verdens mest ubehagelige og unyttige posisjon for å få treningseffekt.

Når man leser gjennom treningsloggen sin fra 2010 og tenker " Å ja det var den dagen det", mens når du leser skole notater som er 3 uker gamle og tenker " The fuck is this? the fuck is that?!"

Postede bilder

Tror det eneste som forhindrer meg i å bli drept når jeg drar opp tunfisken i lesesalen på NTNU er at det er straffbart. Ser at jeg får dødsblikket til tider.

HAHAHAHHAHAHHA, jeg elsker når folk blir sur :D bare når jeg tar opp tunfisken for å irritere meg på skolekamerater :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

- Når du automatisk går til gymmet etter jobb på treningsfrie dager, og først kommer på at du skulle ha fri når du har skiftet til treningsklær (og tar da selvfølgelig en økt når man først har kommet dit).

- Når du står over sosiale sammenkomster fordi du må trene.

- Når du tar med deg reker på kino i steden for godis (anbefaler ikke å ta med hvitløksmarinerte:P)

- Når du alltid har med treningstøy uansett hvor du skal i tilfelle du rekker en økt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

# når mor og far vil sende meg på psykiatriske når jeg teller blodårer på diett.

# plukker ut ris fra vekten når det viser 51g og ikke 50g.

# ser på ferdiglaget mat og venter på de få minuttene som står ijenn før "jeg kan spise"

# bruker 5 min i dysjen,15min forran speile og nye 5min me dysj etter flexing.

# blir "fet" når jeg går forbi McDonalds

Lenke til innlegg
Del på andre sider

# Når du omtaler vekten din som (eksempel) 80, men på en god dag 82!

# Ikke får fred fra familie om at du begynner å bli klumpete

# Du føler en generell trang til å springe inn på BK å konfiskere hver eneste burger

# Du gleder deg til sommeren for da vet du at formen er på plass og du kan hovere ovenfor kompisene dine som sier "det er ikke verdt det.."

# Du kler på deg det dobbelte av nødvendig når du trener cardio for å smelle vekk mest mulig av fettreserver på kroppen

# Du unngår en viss type musikk for å ikke bli teaset til å trene

# Dine nærmeste må krangle med deg for at du skal hvertfall halveis innrømme at du er godt trent

# Du ikke kan se filmer som "Rocky", "Blood and Bone" eller "Never Back Down" uten å ta en treningsøkt etterpå

# Du omtaler trening som lek

# Du kommer hjem fra trening og skulle ønske hele kroppen var like sliten som dagens muskelgruppe

# Du blir skamfull når du ser bilder av deg for et halvår siden, det er jo SÅ stor forskjell til nå

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Tror det eneste som forhindrer meg i å bli drept når jeg drar opp tunfisken i lesesalen på NTNU er at det er straffbart. Ser at jeg får dødsblikket til tider.

Jeg løste problematikken med tunfisk og offentlige områder ved å lage tunfisksnack. Lukter minimalt.

At man må finne sånne løsninger er vel et tegn det også...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

# du har alarm på mobilen hver "crazy wednesday" for å huske å sjekke om det er noe bra tilbud på gymgrossisten.no

# du alltid har en fuktig og velduftende haug med treningsklær som ligger og tørker på baderoms-flisene.

# dusjer 2-3 ganger til dagen.

# drikker linfrøolje rett fra flasken uten å få brekningsfornemmelse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oj.....mye morsomt,(som å prøve flagg på lekeplassen), men også skremmende mange ting som en med tidligere spiseforstyrrelser finner alarmerende. En sunn fysikk er ikke det samme som sunn psyke... Og mange av tankene som kommer opp her, er mye psykere enn de jeg hadde da jeg ble innlagt på sykehus, knap 44 kilo tung fordelt på mine 180 cm......

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oj.....mye morsomt,(som å prøve flagg på lekeplassen), men også skremmende mange ting som en med tidligere spiseforstyrrelser finner alarmerende. En sunn fysikk er ikke det samme som sunn psyke... Og mange av tankene som kommer opp her, er mye psykere enn de jeg hadde da jeg ble innlagt på sykehus, knap 44 kilo tung fordelt på mine 180 cm......

Mange av "uvanene" som nevnes her kan helt klart minne om spisefortyrrelser, ingen tvil om det! Men en ting som faktisk er bra med forumet her, sånn ift. spisefortyrrelser, er at det fokuseres på en sunn kropp og vekt. Ja, mange sliter nok med hode, men det er veldig vanskelig å unngå at noen sliter - akkurat som i samfunnet generelt.

Når det er sagt, så hvis man sliter med hodet, så er det ingen ting i veien med å dele sine tanker med andre her. Vi har egne tråder om spiseforstyrrelser, og så har vi et par forumdeltagere som kan en del om akkurat dette...

<---- ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...