Gå til innhold

Du vet du er treningsnarkoman når....


Linn Cesilie Tovås

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Morsom tråd!:) Jeg kjenner meg igjen i det meste her, så det er vel liten tvil om at jeg er treningsnarkoman:) Det der med å komme seg opp klokken 05.15 om morgenen for å trene er lekende lett. Ringer klokken så tidlig av noensomhelst annen grunn, er det hatfaktor uten like:D Ett annet eksempel på hva som definerer en treningsnarkoman er å trene også hvis man en ytterst sjelden gang er fyllesyk, det er INGEN unnskyldning for å ikke trene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du våkner kl.05 om morningen, hvor det første du tenker er: Mark. Nå skal jeg faan meg LØFTE! Du drar på gymmet, alene med vaskedama (som du forøvrig har blitt på hilsern med), og jobber steinbra.

Så kan man dra på skolen, sove noen timer før kveldens kardio. Legg inn tre måltider kjøtt og en boks cottage cheese og du har definisjonen på en god dag. En veldig bra dag, faktisk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Du sitter i et møte på jobb og planlegger DEN bra treningsøkta ikveld...:thumbsup:

- Du har pådratt deg en lei uvane å forhåndsdømme folks karakter utifra fysisk form...

- Du tilbyr deg å stå for middagslaging for venner, for da vet du at menyen inneholder nok proteiner til at du blir rolig i sinnet resten av kvelden...

- Du har ALLTID med deg mat i plastbokser på jobb..for flere måltider fremover..

-Du ser på kollaens 2-svele og lurer på hvordan det går an, på en helt vanlig tirsdag? å spise svele?? så flekser du magemusklere for deg selv og er fornøyd med at ikke DU havna i svelefelle idag...:thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Du sitter i et møte på jobb og planlegger DEN bra treningsøkta ikveld...:thumbsup:

- Du har pådratt deg en lei uvane å forhåndsdømme folks karakter utifra fysisk form...

- Du tilbyr deg å stå for middagslaging for venner, for da vet du at menyen inneholder nok proteiner til at du blir rolig i sinnet resten av kvelden...

- Du har ALLTID med deg mat i plastbokser på jobb..for flere måltider fremover..

-Du ser på kollaens 2-svele og lurer på hvordan det går an, på en helt vanlig tirsdag? å spise svele?? så flekser du magemusklere for deg selv og er fornøyd med at ikke DU havna i svelefelle idag...:thumbsup:

Kjenner meg så utrolig igjen i punktene dine :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

* Når du knurrer/snerrer ubevisst bare noen kommer litt for nært matfatet ditt.

* Når noen spør om det holder med en pakke karbonadedeig til middag og du syns det er for lite

* Når kassadamen på SmartClub sier "Jasså, du skal ha grillfest sammen med venner i helgen?" og du ser uforstående på henne.

* Når pull-ups er en gyldig aktivitet på første date

* Når du holder på å falle bakover fordi du lente deg så langt bak i et forsøk på å få ut den siste resten av proteinshake'n

* Når du estimerer tyngden på folk du ser rundt deg og lurer på hvor mange sett og repitisjoner du kan gjøre med dem

* Når du spiser mer grønnsaker enn dine vegetarvenner.

* Når du er både glad og forbannet over at du trenger en ny bukse fordi den gamle er blitt for stor, igjen.

* Når du går en tur og begynner å løfte på store steinblokker uten videre

* Når du syns teamgorilla damene er skikkelig sexy og inspirerende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du tar 3 trappetrinn i 1 steg berre for og få knebøy bevegelsen :)

Slik som da heisen sto i forrige uke og hunden min ikke kunne gå i trapper. Etter å ha bært ham ned fra 10. var jeg litt grinete, men selv om jeg ikke så frem til det innså jeg at det ville være en killer økt å bære en 40kg labrador opp etter turen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sier nei til ekstravakter

Når folk begynner å kommentere at du titter vel mye på treningsblogger

Når du ser på vennene dine sin hverdagskost og blir like sjokkert hver gang de kjøper boller som lunsj...

Når det første du tenker på i det du våkner er trening

Når du sitter på fitnesbloggen istedenfor å følge med i timen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...