Gå til innhold

Du vet du er treningsnarkoman når....


Linn Cesilie Tovås

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heheh,mye morro her:D

Tja,når du fortvilt prøver å få dagen til å gå opp rundt og iforhold til trening istedetfor andre ting slik de fleste kanskje prioriterer:P Og når du har treningsfri dag og skal ute på lekeplassen med barna og fortvilt prøver å få trena på en eller annen måte likevel ved feks,løpe med barnevogna,late som sandkassekanten er aerobic step kasse eller får ungene gira opp så de kan løpe etter deg eller omvendt:D Har aaaldri blitt sett rart på av andre foreldre på lekeplassen...høhøhøh:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man smugtitter i andre sine handlekurver på butikken og ser grandis og cola og tenker " herregud, at de vil gjøre det med kroppen sin"

Heheh,jeg tenker ganske likt,bare mer "Herlighet,stakkars den personen som ikke vet alt det jeg vet om trening og kosthold...går det virkelig an å ikke vite bedre?"...hehehe:p Så får jeg sykt trang til å holde skikkelig foredrag:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh,jeg tenker ganske likt,bare mer "Herlighet,stakkars den personen som ikke vet alt det jeg vet om trening og kosthold...går det virkelig an å ikke vite bedre?"...hehehe:p Så får jeg sykt trang til å holde skikkelig foredrag:D

Ja, akkurat sånn for meg og. Også det at de spiser så kjedelig mat som kunne vært så mye bedre og ikke minst sunnere med bare litt kunskap:P Føler meg litt slem der jeg går i treningstøyet og tenker slikt, men får bare håpe de titter oppi min og tenker " fillern at jeg ikke er så flink" :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du er treningsnarkoman når du kommer fra dyrlegen, kjører forbi apoteket, parkerer hjemme og *går* på apoteket for å hente medisinene til hunden fordi det er så pes med parkering, og man trenger en unnskyldning for å komme seg ut.

Apropos...kos dere! Jeg skal ut på tur :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

* Når man 99% av tiden setter trening før det sosiale liv ( men then again, kan være ganske så sosialt på treningen også).

* Når du og din andre halvdel sender meldinger til hverandre om hvor sugne man er, ikke på hverandre, men på noe sukker;) hoho

* Når du tar deg selv i å snakke om trening som det "beste" livet har å by på;)

* Når venninner av deg møter mamman din på treningssenteret og spør " har du blitt som dattera di? Gjør ikke annet enn å spise kylling og trener";)

* Når folk på fest skal kjenne på arma dine;) Haha.. Ser ikke helt den meeen! Må være for å drite en ut;)

* Når broren din sammenligner deg med dettane:

muscle-62-jpg.10096

* Når man støtt og stadig får spørsmålet som: " hva er det du spiser idag da"?, "hva er det for noe"? Når man spiser noe så "avansert" som kjøtt og grønnsaker, eller kesam med fun light.. Haaalloo, vi lever i 2012, liksom;) Alle veit vel hva kesam er;)

* Når man får "tilsnakk" i praksis for å ha med egen matboks i kantina, som ikke er lov fordi de kan få refs av mattilsynet hvis det skulle oppstå matforgiftning.

* Når mora di ikke gidder å be deg +(kjæresten) på søndagsmiddag fordi de veit at de får avslag;)

* Når du kikker inn i kjøleskapet og det er proppfullt med PROTEINER!

* Når du pepper deg selv i bilen på vei til trening;)

* Når du får høre at du ser "sur" ut på trening fordi du er i din egne, lille verden:)

* Når du trener 12 av 14 dager på ferie

* Når du har DEN frokostbufetten på hotellet du bor på, og du spiser havregrøt, egg og agurk.:D

* Når du egentlig er ganske glad i å shoppe, og heller bruker det lille du har av penger på treningsklær, eller kosttilskudd:)

* Når du faktisk tar deg tid til å skrive ned alt, og det er garantert mer , her på FB;)

post-3185-14440832121477_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Når du holder på å falle bakover fordi du lente deg så langt bak i et forsøk på å få ut den siste resten av proteinshake'n

Haha, skjedde senest for en time siden:) Jeg satt på bussen, og folk kikker rart på meg der jeg bikker bakover for å få ut den siste dråpen. For det er alltid mer igjen, og det er dritvanskelig å få ut:mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Når man 99% av tiden setter trening før det sosiale liv ( men then again, kan være ganske så sosialt på treningen også).

* Når du og din andre halvdel sender meldinger til hverandre om hvor sugne man er, ikke på hverandre, men på noe sukker;) hoho

* Når du tar deg selv i å snakke om trening som det "beste" livet har å by på;)

* Når venninner av deg møter mamman din på treningssenteret og spør " har du blitt som dattera di? Gjør ikke annet enn å spise kylling og trener";)

* Når folk på fest skal kjenne på arma dine;) Haha.. Ser ikke helt den meeen! Må være for å drite en ut;)

* Når broren din sammenligner deg med dettane:

muscle-62-jpg.10096

* Når man støtt og stadig får spørsmålet som: " hva er det du spiser idag da"?, "hva er det for noe"? Når man spiser noe så "avansert" som kjøtt og grønnsaker, eller kesam med fun light.. Haaalloo, vi lever i 2012, liksom;) Alle veit vel hva kesam er;)

* Når man får "tilsnakk" i praksis for å ha med egen matboks i kantina, som ikke er lov fordi de kan få refs av mattilsynet hvis det skulle oppstå matforgiftning.

* Når mora di ikke gidder å be deg +(kjæresten) på søndagsmiddag fordi de veit at de får avslag;)

* Når du kikker inn i kjøleskapet og det er proppfullt med PROTEINER!

* Når du pepper deg selv i bilen på vei til trening;)

* Når du får høre at du ser "sur" ut på trening fordi du er i din egne, lille verden:)

* Når du trener 12 av 14 dager på ferie

* Når du har DEN frokostbufetten på hotellet du bor på, og du spiser havregrøt, egg og agurk.:D

* Når du egentlig er ganske glad i å shoppe, og heller bruker det lille du har av penger på treningsklær, eller kosttilskudd:)

* Når du faktisk tar deg tid til å skrive ned alt, og det er garantert mer , her på FB;)

Hahaha, sant så sant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du drømmer om mat, og det siste du tenker på før du sovner er "Håper natten går fort sånn at jeg får spist grøten min"

:D

Da er vi to. Er så glad når jeg legger meg, for da vet jeg at når jeg står opp, så får jeg havregrøt med kanel på og en kopp te.

Det er også morsomt når kollegaer på jobben kaller deg ekstremist fordi du går på ski tre ganger i uken og trener styrke tre ganger i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

* Når du og din andre halvdel sender meldinger til hverandre om hvor sugne man er, ikke på hverandre, men på noe sukker;) hoho

Plutselig fikk "Gimme some sugar, honey" en ny mening :D

P.S. Og ja, jeg har fått kjeft i ferske forhold fordi jeg har spist så mye til middag at jeg ikke orker noe annet før det uansett er sengetid :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...