Gå til innhold

Du vet du er treningsnarkoman når....


Linn Cesilie Tovås

Anbefalte innlegg

Det gjorde så jeg måtte skippe leggday for to uker siden :/

Hahaha! Når man ser det store bilde er det 4-ish ganger i året, men likevel føles den ene dagen (kanskje en ekstra dag eller to) som en stort savn :p Jeg har ikke engang blitt tappet enda heller. Det er det verste.

Sikkert lurt å følge doctor's order uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha! Når man ser det store bilde er det 4-ish ganger i året, men likevel føles den ene dagen (kanskje en ekstra dag eller to) som en stort savn :p Jeg har ikke engang blitt tappet enda heller. Det er det verste.

Sikkert lurt å følge doctor's order uansett!

what? hvorfor kunne du ikke trene om du ikke blei tappa? Det som var kjipt er at de hevda at jeg kommer til å prestere dårligere på intervaller og trening i høy intensitet i flere uker etter hver tapping :/ Det ER faktisk bad news...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

what? hvorfor kunne du ikke trene om du ikke blei tappa? Det som var kjipt er at de hevda at jeg kommer til å prestere dårligere på intervaller og trening i høy intensitet i flere uker etter hver tapping :/ Det ER faktisk bad news...

Jeg var på første samtale etter å ha meldt meg. Der tar de kun prøver for å teste for hiv/hepatitt/etc.

Nevnte samtale skjedde etter at hun ga meg klarsignal og skulle gi meg generell info om blodgiving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...