Gå til innhold

Du vet du er treningsnarkoman når....


Linn Cesilie Tovås

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Når man har samtaler med sambo`, og mesteparten setningene mine starter med; "jeg leste på fitnessbloggen...." eller "på fitnessbloggen..."

Avhengig? JA! :thumbsup:

Og når man drømmer om natten at man er på et treningssenter, og finner kun tredemøller der, men heeelt innerst inne og bortest ser man vekter og manualer, og løper bort og oppfører seg som en liten unge på julaften mens man går fra vekt til vekt og "klår" på dem, og kan ikke vente med å løfte dem. :whistling: hihi (drømte dette i natt) :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man melder seg frivillig til å jobbe hele påska i stedet for å reise hjem på besøk, bare for å unnslippe velmente påskeegg fra mor og for å holde seg i det fylket hvor man har treningsmedlemsskap? :whistling: Eller når man foretrekker jobbhelg framfor frihelg for å "slippe" å dra ut?

Er nok litt tidlig for meg å være treningsnarkoman enda, men kjenner meg igjen i mye. Men OCD på spising, dét går igjen ser jeg. Plukke ut riskorn hvis det er 51 gram i stedet for 50 gram... ergre seg over at kjøkkenvekten ikke har desimaler på grammene, for hvordan skal jeg vite om det er litt over eller litt under... Veie påleggpakke og smør osv før og etter man forsyner seg for å vite akkurat hvor mye man tok, for så å regne ut næringsinnhold og skrive det opp.... Litt for kontrollfrik kanskje? Men vedder på det er MANGE her som er likedan :ninja:

Haha, jeg må le av dere kontrollfreaks :D

50,00000 gram :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var der vettu! Sto på stand da så hadde ikke sitteplass.. Men morsomt at det er noen trenings-nerder der også! :D

Ja eg vet vi er få :-) Eg så meg godt om og eg så bare 2 andre som tilsynelatende var trente

Stilig, Hvem sto du på stand for? Var du boothbabe? :-p

Eg er nå litt rar, Ene vakten kom bort til meg og spørte om det var eg som hadde tatt med meg en bok på tg, Også fikk eg kjeft fordet at eg hadde tatt den norske versjonen og ikke den orginale engelske :-)

Det er jo mye annet å gjøre, Nerdesvømming show og div.. Eg hadde sååååååååååå lyst å være med på morgen kardioen :-p

Ble ikke mye trening med bena mine, Men eg har blitt jævlig god på stoldips :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja eg vet vi er få :) Eg så meg godt om og eg så bare 2 andre som tilsynelatende var trente

Stilig, Hvem sto du på stand for? Var du boothbabe? :-p

Eg er nå litt rar, Ene vakten kom bort til meg og spørte om det var eg som hadde tatt med meg en bok på tg, Også fikk eg kjeft fordet at eg hadde tatt den norske versjonen og ikke den orginale engelske :)

Det er jo mye annet å gjøre, Nerdesvømming show og div.. Eg hadde sååååååååååå lyst å være med på morgen kardioen :-p

Ble ikke mye trening med bena mine, Men eg har blitt jævlig god på stoldips :-p

Hehe, ikke så mange treningsnerder og ikke så mange jenter ;)

Jeg sto på Altibox-standen jeg - fiber is the shit (derav nicknamet, hehe) så det var ganske gøy når vi slo rekorden i nedlastning for å si det sånn! :):)

LOL til det med boka forresten! :p hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...