Gå til innhold

Du vet du er treningsnarkoman når....


Linn Cesilie Tovås

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Når man melder seg frivillig til å jobbe hele påska i stedet for å reise hjem på besøk, bare for å unnslippe velmente påskeegg fra mor og for å holde seg i det fylket hvor man har treningsmedlemsskap? :whistling: Eller når man foretrekker jobbhelg framfor frihelg for å "slippe" å dra ut?

Er nok litt tidlig for meg å være treningsnarkoman enda, men kjenner meg igjen i mye. Men OCD på spising, dét går igjen ser jeg. Plukke ut riskorn hvis det er 51 gram i stedet for 50 gram... ergre seg over at kjøkkenvekten ikke har desimaler på grammene, for hvordan skal jeg vite om det er litt over eller litt under... Veie påleggpakke og smør osv før og etter man forsyner seg for å vite akkurat hvor mye man tok, for så å regne ut næringsinnhold og skrive det opp.... Litt for kontrollfrik kanskje? Men vedder på det er MANGE her som er likedan :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Når du kommer over vanlige kakeoppskrifter i blader og tenker: "Uinteressant! Og seriøst, finnes det fortsatt mennesker som baker med vanlig sukker og hvitt mel? Djizez!"

Og det finnes jo så sinnsykt mye godt av sunn bakst, alt kan sunnifiseres! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og man dør sjelden av vanlig mat.

Godt du passer på, det er også veldig sant! Og det kommer fra en som ganske nylig har blitt nesten fortrolig med både sukker og hvetemel, og til og med pasta med pesto og ikke noe annet til middag en dag fordi det er godt til tross for at det ikke er bare det kroppen trenger! (men man må bare sunnifisere litt av og til fordi det er gøy også, og fordi det er hverdag og man har et skap fullt av morsomme ingredienser).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...