Gå til innhold

Du vet du er treningsnarkoman når....


Linn Cesilie Tovås

Anbefalte innlegg

...når man blir sur når kjæresten trener og får melding om "To min til drag 1:p " , "Siste drag i sone 4:p" når man ikke får trent selv (bil på verksted). Da må man bare svare "Blæ, du får jo hvertfall TRENT!:meh:" Jeg vil også trene...

Jeg skal huske på å virkelig smøre inn neste gang han ligger pjusk og syk. Det er ikke ofte, men han er jo mann og døden nær hver gang han blir sår i halsen. Hevnen er søt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du ikkje kan vente til neste dag du ska på trening

Når du tar enkle øvelser på jobb eller heime (helst når det er folk på besøk :confused: ??)

Når du tar extra store steg i trappa for å trene rompa :p

Er det nå jeg skal si "når du nekter å spise fiber, for du vet du får en killer treningsøkt på magen minst to ganger i uken"? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du elsker lyden av vekter som treffer gulvet (den godlyden etter en hard markløftrunde f.eks)

Når du får den lyden mellom hver repetisjon fordi du ikke kjører bare halve repetisjoner :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Når bestevenninnen din foreslår at du kunne jo ha trent litt mindre for å ha tid til kjæreste og du bare ser fullstendig uforstående på henne.

-du skal finne en kjole med åpen rygg for du har jobbet så hardt for de ryggmusklene at de skal vises!

-du møter vennene dine på treningssenteret på lørdag og søndag istedenfor på kafe.

-sekken du har med deg på skolen er full med treningsklær for øktenene mellom forelesningene.

-du blir sur og lei deg om du finner ut at vennene dine har vært på (trenings)senteret uten deg

-du sier nei til Harry Potter premiere med vennene dine fordi det kolliderer med en trening

-du ikke drar ut på en lørdag fordi du har en tidlig treningsøkt på søndagen (og ikke syns det gjør noe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at en del folk snakker om å blande proteinpulver i øl og forskjellige ting som virker udigg, men jeg prøvde noe spennende med proteinpulver for en stund siden. Jeg tok bussen til sentrum for å kjøpe en bøtte proteinpulver, men jeg misse bussen hjem så måtte vente 30 min på neste. Så siden det var sommer gikk jeg å kjøpte meg en soft is mens jeg ventet. Så da jeg satt meg ned på benken med isen i hånda, så jeg ned på bøtta å tenkte " kanskje dette er digg". Så da brukte jeg proteinpulver som sjokoladestrøsel på isen min, det var ganske digg og jeg bruker fortsatt å kose meg med vaniljeis med sjokoladeproteinpulver i helgene.

Gjør det samme selv! Senest et par timer siden! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... når spottene dine i taket alltid er innstillt for best mulig lys på formbildene, og det blir megabaluba hvis noen kommer og skal "fikse" de :)

... når du dusjer minst tre ganger om dagen, og forbanner deg like mye når det er fritt for rene handduker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666

Når man sitter på spinning sykkelen på trening og tenker "hmm, hvordan skal jeg trene når jeg er på hytten i påsken, hvor jeg kan jeg lage meg en pullups stang osv" og dermed tenker " det må jeg poste på " du vet du er treningsnarkoman når"...

Og når man er ferdig med økten, HATER å måtte gå. Rett og slett pga du vet du har godt av å spise/slappe av. Men du vil og "MÅ" ha pump!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...