Gå til innhold

Du vet du er treningsnarkoman når....


Linn Cesilie Tovås

Anbefalte innlegg

Mulig det allerede finnes en slik tråd her inne - men lager en slik en da det var en av disse på det forrige forumet jeg logget på, og det var i grunn mye gøy lesing... ;)

Så da starter jeg!

Du vet du er treningsnarkoman når.....

1. Du står på bussen og får en akutt trang til å ta pullups i de stangene som er i taket.

2. Du drømmer at du har fått synlige blodårer nederst på magen, og blir skuffa når du innser at det bare var drøm.

FYR LØS ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha jeg tenkte på å lage en tilsvarende tråd for to dager siden. Da var det en fyr som kom inn på gymmet og startet med knebøy. Deretter gikk han over til skråbenk. Det første jeg tenkte var; "Han der bruker sikkert RYP-treningsprogram". Og ganske riktig, han fortsatte med roing, arnold press, biceps curl, triceps nedtrekk og mage. Så gikk han hjem.

Så jeg vet at jeg er treningsnarkoman i og med at jeg kan forutsi hvilke øvelser andre på gymmet skal gjøre :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

* Når du dropper forelesning for å trene

* Når du ikke "har tid" til å gjøre lekser, dra på de obligatoriske studentfestene eller rydde rommet ditt fordi du må lage mat eller trene.

* Når alle du kjenner sier "bor du der eller?" hver gang du sier du har vært på treningssenteret

* Når du setter deg selv på "ikke klar" på jobb bare for å ta så mange pushups du klarer mitt inne på kontoret foran alle andre :thumbsup:

* Når du tvinger alle kollegaene dine til å STÅ ved pulten samt tøye ut hver time :D

* Når du bruker mer tid på fitnessbloggen enn på skole

* Når du forbinder "FB" med fitnessbloggen og ikke facebook

...

EDIT: Og når du tenker at du ikke har tid til å bli syk nå, fordi du er på diett og må trene!!

(og når du ikke har fått med deg at du har en eksamen samt en obligatorisk innlevering til uka fordi du ikke har sjekka mailen, men bare hengt på fb..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du ikke har sjans i havet for å stå opp klokka 10 for å gå på skolen, men har null problem med å stå opp klokka 05.55 for å trene.

haha, skulke skolen for trening.. kjenner meg igjen der ja :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når moren din skal invitere deg på middag, og sjekker

1. Når du har spisedager, og

2. Hva du kan spise, og

3. Kjøper inn 3 porsjoner kjøtt til deg og legger det på et eget fat så de andre ikke skal ta det :)

4. Når man skal ha firmasamling på jobb og det er et rush blant de andre for å sikre seg plass i bilen - uten å spørre om man skal drikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...