Gå til innhold

Hvor mye fettprosent har folket?


AlexDefoe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Accumeasure-målerne er veeeeldig unøyaktige. Det hullet som tappen skal poppe inn i blir slitt, så den sklir lettere inn etter hvert. Det gjør at målingene blir feil.

Jeg har den klypen fra SlimGuide.

post-5610-1444083727821_thumb.jpg

Samme greia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den klypen fra SlimGuide.

[ATTACH=full]14799[/ATTACH]

Samme greia?

Nei, den er bra :) Samme som jeg har, og den fjæren holder seg relativt bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet noen hvor mange kan ta DEXA fat scan da? og hvor mye det koster

Jeg har prøvd å finne ut, men ikke funnet noe sted. Hvis du hører om noe må du si fra til meg. Problemet er vel at det er ekstremt dyre maskiner som nesten utelukkende brukes av offentlige sykehus for å måle bentetthet. Hadde det vært flere private sykehus med litt størrelse på hadde det sikkert gått an å kjøpe seg plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok nettopp en InBody 720 test, og fikk 17,7%. Han som tok testen påstod at det var "den mest nøyaktige målingsmetoden som finnes for tiden..." Ja ja... så fikk jeg stilt nysgjerrigheten i alle fall ;)

Testen konkluderte med at jeg burde legge på meg 4kg, hvorav 3,8kg fett for å komme opp på "normalnivå for kvinner på min alder". :rolleyes: WTF! Da er det vel bare å sette seg på sofaen med sjokkis og chips. Har jo papirer på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok nettopp en InBody 720 test, og fikk 17,7%. Han som tok testen påstod at det var "den mest nøyaktige målingsmetoden som finnes for tiden..." Ja ja... så fikk jeg stilt nysgjerrigheten i alle fall ;)

Slå ham i hodet og hopp på ham mens du synger "DEXA, DEXA, DEXA!!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har målt på Tanica (ellerhva den heter) og inbody, ca 1 gang i mnd et halvt år, ligget på mellom 12.5 % og 14, 5% hver gang, 13.5 for en uke siden, selv om jeg har lagt på meg 5 kg dette halvåret. Synes prosenten høres lav ut, noen som vet "hvordan man ser ut" på en slk %? Er det sannsynlig at jeg ligger der? Sikkert dumt spm :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 4 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...