Jump to content
Guest Arkiv

Creepy på trening

Recommended Posts

Slettes ikke, gå bort til han mens du ser han i øynene ,og be han om å ikke oppføre seg som en vårkåt fjortenåring, når man er på senteret skal det trenes, ikke perves.

For perves/creepes/stalkes skal det gjøres her på forumet :nin:

Fortsetter under...

Har opplevd lignende, fikk staken oppover ryggraden når han skulle "hjelpe" meg i stittende roing i apparat. Sa ifra til eieren av gymmet og siden er eklingen sporløst forsvunnet.

Har hatt tre hendelser som har vært creepy. Kan ta den uten sammenligning absolutt verste først:

Dette skjedde to snart 7 mnd siden.

En mann i 30/40-årene jeg aldri har sett før så rart på meg en stund. Han "inspiserte" meg, og jeg så tydelig at han så på kroppen min mens jeg tok ulike øvelser. Etter en stund, hvor han hadde forfulgt med rundt i studioet, skulle jeg ta stående markløft. Helt plutselig stod han bak meg, og med sin hese stemme sa han at du må gå lenger ned med rumpa. Mens jeg tok øvelsen, følgte han meg opp og ned gjennom rep'sene, mens han presset skrittet sitt inntil min rumpe. Han hadde tatt tak i stanga, så jeg stod på en måte fastklemt mellom stanga og han. Jeg sa "slutt", men han fortsatte, før jeg nærmest dyttet han vekk. Han var høy (kanskje 2 meter), men var nesten skjelett, så det skulle ikke mye til for å dytte han vekk. Han hadde tydelig ereksjon. Etterpå gikk han rett ut av treningssenteret.

Utrolig ekkelt!

Sånt skal ikke skje på et treningsstudio. Greit dere er noen fine jenter, men sexuell trakasering er ikke greit. Blir kvalm av sånne klyser som skal tafse på jenter. Håper dere begge sier klart ifra om det skulle skje igjen- eventuelt "low blow" aka "nut cracker" kan fungere i en nødsituasjon(y)

Jeg pleier å ta en oppvarmingsbukse og genser over treningstøyet og ta det av når jeg blir varm. En dag tok jeg av oppvarmingsbuksa og merka jeg ble kald på fua. Hadde glemt å ta på tights under. Og hadde på string. Og jeg er like gammel som mora di. Creepy.

Nettopp vært i India og skulle selvfølgelig ikke ligge på latsiden så dro på treningsrommet til hotellet. I India blir visst en haug av folk betalt bare for å stå plasser, ingen forskjell på treningsrommet. En ansatt som bare stod der, i treningstøy vel å merke. Siden han ikke har noe å gjøre syns han det er vel likegreit å stirre på rompa mi, i 10 min.

Så kommer vaktskifte. Ingen rompestirring der, men han nye stiller seg 1 m fra meg og stirrer på meg.

I tillegg stod det en annen ansatt i døra til toalettet utenfor treningsrommet og så på hele økten... Artig...

Ok, ny høydare på trening i dag!

Åpnet døra til garderoben, og så rett i skrittet på en type som sto og tørket familiejuvelene med hårføneren.

Jada... sprell naken, skrævet så godt han kunne forran døra med en fot på benken, og fønet seg front to back, front to back....

Deretter var det frem med en flaske Spenol og smøre inn utstyret med stor iver...

:wtf:

Annonse

Ikke akkurat creepy på trening, men creepy på vei til trening:

Skulle gå opp trappa til senteret da det kom to gutter ned. De gikk forbi, og i øyekroken så jeg de stoppet halvveis nede i trappa og stirra på rumpa mi. Jeg mener, JEEZ, jeg skjønner at gutter er fikserte på rumper, men hvis de kikka på min veldig utrente rumpe etter fødsel som er dvask og slapp utav en annen verden, har de for det første sinnsykt dårlig smak, og for det andre; kan jo ikke gå noen steder da, må jo dekke til rumpa?? Gutter er så teite noen ganger. Syns det blir creepy når man føler man må skjule rumpa si...

Ikke akkurat creepy på trening, men creepy på vei til trening:

Skulle gå opp trappa til senteret da det kom to gutter ned. De gikk forbi, og i øyekroken så jeg de stoppet halvveis nede i trappa og stirra på rumpa mi. Jeg mener, JEEZ, jeg skjønner at gutter er fikserte på rumper, men hvis de kikka på min veldig utrente rumpe etter fødsel som er dvask og slapp utav en annen verden, har de for det første sinnsykt dårlig smak, og for det andre; kan jo ikke gå noen steder da, må jo dekke til rumpa?? Gutter er så teite noen ganger. Syns det blir creepy når man føler man må skjule rumpa si...

post-23661-14440971220095_thumb.png

Ok, ny høydare på trening i dag!

Åpnet døra til garderoben, og så rett i skrittet på en type som sto og tørket familiejuvelene med hårføneren.

Jada... sprell naken, skrævet så godt han kunne forran døra med en fot på benken, og fønet seg front to back, front to back....

Deretter var det frem med en flaske Spenol og smøre inn utstyret med stor iver...

:wtf:

enough.gif

Annonse

Haha etter et svangerskap som har bestått av lite knebøy og generell trening av underkroppen så henger rumpa ganske mye lenger ned enn jeg ville hatt den :p

idag skal jeg finne på noe skikkelig creepy på gymmet, og skynde meg hjem og sjekke om det kvalifiserte til å bli omtalt i denne tråden...! :p

Dessverre er jeg ferdig med trening på gymmet i dag...

idag skal jeg finne på noe skikkelig creepy på gymmet, og skynde meg hjem og sjekke om det kvalifiserte til å bli omtalt i denne tråden...! :p

Jeg skal ta en "svanevik"; dra en tynn grå strømpebukse opp til ørene, legge meg på mage i knebøyracket og gjøre yoga med spredte bein og stadig se meg rundt med midtsidepikeblikk....

Gjør det hver eneste dag jeg er på gymmet.

Legger meg ned i knebøystativet, kun iført svetten og med vektskiver, stenger og hantler på strategiske steder...

Trener du fortsatt på 24Fitness? Jeg skal helt klart dit neste gang jeg er i Oslo for å få litt motivasjon! :love: