Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Gjest Brukernavn007
og jeg er enig i at det ville vært veldig dobbeltmoralsk :p

men synes uansett det er forskjell på å smøre seg mellom tærne uten å ha på bh, og på å gjøre det når man ikke har på seg truse :huh:

Hehe, jeg fikk bare litt sjokk for dama stod plutselig rett forran nesen på meg:p Men er enig i det du sier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brukernavn007
Men er jo det beste da, pleier å knyte håndduken i en Supermann kappe på ryggen å springe rundt omkring mens jeg lager swoosjh lyder

Hahahaha:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

' date=' post: 36512"']Han som alltid skal FØNE seg tørr med senterets hårføner. Da snakker jeg ikke om å føne håret, men å føne hele kroppen og fokusere veldig på å føne skrittet skikkelig. Jeg trenger ikke å puste inn hans skrittbakterier uansett hvor nydusjet han er.

æææ!:confused: Noen burde vise ham et håndkle og fortelle ham at det kanskje funker bedre for både ham og alle rundt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som STØNNER! Det er selvfølgelig ok å puste høyt eller lage litt lyder til en viss grad, men når det nesten kan forveksles med en sexscene eller høres på andre siden av rommet.. da går det litt for langt! :eek:

.. også har vi de som absolutt må slippe vektene sine i løse luften når de er ferdige med settet sitt, slik at det braker i hele lokaler. Bare for å signalisere at de har tunge vekter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Når man kun er to i rommet, og den gamle damen, som antageligvis har forvekslet treningssenteret med cafeén begynner å diskutere julebaksten.

Hahaha, uff da:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje jeg var litt creepy på trening i dag jeg..

Meg til stor og muskuløs mann: Du, vet du hvor den pussypad-en er?

Han: hæ? pussy-hvafornoe?

Meg: eeh.. den pad-en.. hvisker: pussypad..

Han: der bak :D og så lo han litt

Takket være dere her inne så trodde jeg den het pussypad.. Skulle forresten bruke den til hip thrust :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror kanskje jeg var litt creepy på trening i dag jeg..

Meg til stor og muskuløs mann: Du, vet du hvor den pussypad-en er?

Han: hæ? pussy-hvafornoe?

Meg: eeh.. den pad-en.. hvisker: pussypad..

Han: der bak :D og så lo han litt

Takket være dere her inne så trodde jeg den het pussypad.. Skulle forresten bruke den til hip thrust :)

Hva er pussypad? :p

Sorry assa må jo le litt :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er pussypad? :p

Sorry assa må jo le litt :rofl:

Vet ikke det riktige navnet, men det er en slags pad. Som man bruker på knebøy og hip thrust blant annet. Bruker det for at stanga ikke skal gi deg vondt:P Er en skumgummisak.. Er så dårlig på å forklare :S Hvis du søker knebøy med pad på google og ser på bilder så kommer den som første bilde:) haha.. Bruker den kun på hip thrust:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang jeg var på trening kom en skikkelig kristen fyr bort til meg og prøvde å få meg til å konvertere. "Jesus er alt. Jesus elsker deg, uansett." Han viste meg sprøytemerkene sine på armen og sa Jesus reddet ham da han tidligere var narkoman. Han stirrer litt for mye og er litt for fysisk. Tar deg på skulderen og gir deg hakket for mye ros. Når han dusjer står han og stirrer på de andre som dusjer. Han stønner når han vasket håret blant annet.

En fredag ble jeg ferdig med å trene og gikk i garderoben for å dusje så jeg i øyekroken at noen satt i saunaen. Jeg kaster et blikk bort for å se om det er noen jeg kjenner. Der sitter han. Splitter naken med snoppen i hånda mens han studerer den intenst og vrir og vender på den. Jeg slengte alt i bagen og dro hjem og dusjet der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke det riktige navnet, men det er en slags pad. Som man bruker på knebøy og hip thrust blant annet. Bruker det for at stanga ikke skal gi deg vondt:p Er en skumgummisak.. Er så dårlig på å forklare :S Hvis du søker knebøy med pad på google og ser på bilder så kommer den som første bilde:) haha.. Bruker den kun på hip thrust:)

Aha skjønner.. haha... Bruker den også kun på hiptrust om det er noe ledige :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang jeg var på trening kom en skikkelig kristen fyr bort til meg og prøvde å få meg til å konvertere. "Jesus er alt. Jesus elsker deg, uansett." Han viste meg sprøytemerkene sine på armen og sa Jesus reddet ham da han tidligere var narkoman. Han stirrer litt for mye og er litt for fysisk. Tar deg på skulderen og gir deg hakket for mye ros. Når han dusjer står han og stirrer på de andre som dusjer. Han stønner når han vasket håret blant annet.

En fredag ble jeg ferdig med å trene og gikk i garderoben for å dusje så jeg i øyekroken at noen satt i saunaen. Jeg kaster et blikk bort for å se om det er noen jeg kjenner. Der sitter han. Splitter naken med snoppen i hånda mens han studerer den intenst og vrir og vender på den. Jeg slengte alt i bagen og dro hjem og dusjet der..

:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje jeg var litt creepy på trening i dag jeg..

Meg til stor og muskuløs mann: Du, vet du hvor den pussypad-en er?

Han: hæ? pussy-hvafornoe?

Meg: eeh.. den pad-en.. hvisker: pussypad..

Han: der bak :D og så lo han litt

Takket være dere her inne så trodde jeg den het pussypad.. Skulle forresten bruke den til hip thrust :)

HAHAHAHA, sorry men den er bare for bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...