Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, du sier noe. Forslag til en treffende, avvæpnende kommentar? :whistle:

Ville kanskje snakket med noen som jobbet der, og bedt de "legge merke" til det samme som du har gjort. Hvis det er mye folk på senteret så vil det jo alltid funke å skrike å få alles oppmerksomhet før du driter han ut med å spørre hvorfor han hele tiden følger etter deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hadde en creepy opplevelse i dag.. Jeg bruker å trene rundt kl 23 de dagene jeg jobber senskift. Som oftest er det ganske lite folk der så sent, men i dag var det en jeg ikke har sett før. Jeg kom inn, og så en gammel mann i helsetrøye litt innenfor døren. Han stirret. Jeg gikk for å fylle vannflaska, han rørte seg ikke av flekken, stirret like mye.

Jeg gikk opp trappen til etasjen med frivekter, han følger etter.. Han stirrer enda, og vi er helt alene. Endte med at jeg gikk ut i bilen, og trente hjemme.. Har sjekket med et par venner som trener der, og de skjønte med en gang hvem jeg snakket om. Han er visst tilbakestående, noe som ikke hjelper på. Han pleier å følge etter jenter helt ned i tiårsalderen i sentrum også..

Håper han ikke er der i morgen kveld :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en creepy opplevelse i dag.. Jeg bruker å trene rundt kl 23 de dagene jeg jobber senskift. Som oftest er det ganske lite folk der så sent, men i dag var det en jeg ikke har sett før. Jeg kom inn, og så en gammel mann i helsetrøye litt innenfor døren. Han stirret. Jeg gikk for å fylle vannflaska, han rørte seg ikke av flekken, stirret like mye.

Jeg gikk opp trappen til etasjen med frivekter, han følger etter.. Han stirrer enda, og vi er helt alene. Endte med at jeg gikk ut i bilen, og trente hjemme.. Har sjekket med et par venner som trener der, og de skjønte med en gang hvem jeg snakket om. Han er visst tilbakestående, noe som ikke hjelper på. Han pleier å følge etter jenter helt ned i tiårsalderen i sentrum også..

Håper han ikke er der i morgen kveld :(

No har eg vore på gymmet igjen, så eg blir nok nevnt her snart.

:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Kanskje på tide med en "ufrivillig creepy på trening" post. Vær gang jeg skulle ta en ny øvelse i går på senteret var den samme jenta på et aparat like ved, jeg kom alltid litt etter hun gikk bort. 100 % sikker på at hun trodde jeg stalket #tilfeldigviscreepy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje på tide med en "ufrivillig creepy på trening" post. Vær gang jeg skulle ta en ny øvelse i går på senteret var den samme jenta på et aparat like ved, jeg kom alltid litt etter hun gikk bort. 100 % sikker på at hun trodde jeg stalket #tilfeldigviscreepy

Hvis du er good looking blir hun smigret, hvis ikke er dette definitivt creepy ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=

Havna på et skikkelig bomerstudio i Miami i går. Gutta trente med solbriller inne. Satan, så svære de var. Gikk bare rundt å skulte på hverandre. Stilken var veldig liten. Creepy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje på tide med en "ufrivillig creepy på trening" post. Vær gang jeg skulle ta en ny øvelse i går på senteret var den samme jenta på et aparat like ved, jeg kom alltid litt etter hun gikk bort. 100 % sikker på at hun trodde jeg stalket #tilfeldigviscreepy

Jeg hadde helt motsatt i dag. Hadde siste sett på sidehev, så kommer det 2 jenter inn og starter å ta sidehev de og, så tar jeg ferdig settet mitt og stikker inn i naborommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=

Flyttet meg til Las Vegas. Dagens trening ga meg igjen komplekser. Dama til han største var større enn meg. Og hun grynta grovere og høyere enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om det går under creepy, men på joggeturen min i dag var det en kjekkas som løp forbi meg. Han hadde på seg tettsittende overdel som viste fram V-ryggen og såklart tights for datass. Han holdt akkurat såpass fart at jeg kunne beundre ham på passe avstand uten at han trengte å føle seg bestirret. Jeg var ihvertfall såpass opptatt med å stalke ham at jeg ikke merket at jeg havnet på en helt annen sti enn jeg skulle :dead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det går under creepy, men på joggeturen min i dag var det en kjekkas som løp forbi meg. Han hadde på seg tettsittende overdel som viste fram V-ryggen og såklart tights for datass. Han holdt akkurat såpass fart at jeg kunne beundre ham på passe avstand uten at han trengte å føle seg bestirret. Jeg var ihvertfall såpass opptatt med å stalke ham at jeg ikke merket at jeg havnet på en helt annen sti enn jeg skulle :dead:

Dvs.... Tonje var creepy på trening. ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for meg umulig å ikke være creepy når det er #datass i tights overalt i salen når jeg trener. Jeg har bare gitt opp.

*putter i en 50-lapp*

[ATTACH]165442[/ATTACH]

Enig! Hadde vært fint med generelt joggebuksepåbud på treningssenteret, så veldreide bakender i tights ikke hatt tatt vekk fokuset fra treningen, og jeg samtidig hadde sluppet å føle seg creepy på trening :whistle:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...