Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther
Struts er ikke bare creepy. De kan være livsfarlige.

Derfor fant hun ut at hun skulle jogge baklengs, for å ikke miste den ut av synet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har sett Djuice reklamen, sant? "Ville du helst vært uten mobilen i 2 uker, eller slikket deg sexy rundt munnen hver gang noen spør deg et spørsmål?"

Vel, på trening i dag var det en ekstremt creepy fyr som gjorde nøyaktig som den der figuren i reklamen til meg. Og nei, jeg spurte han ikke om noe o_O Han var der da jeg kom, og var der fremdeles da jeg dro, så han holdt altså på sånn til meg med gjevne mellomrom i litt over 2 timer... Dessuten hadde han knyttet et håndkle rundt hodet, og i stede for å ha et skikkelig program så gikk han runder på gymmet og trente et sett på hver maskin, og curlet sittende og helt krumrygget... Ehm, okei? Håper ikke han er der når jeg trener flere ganger. :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En episode for en stund siden; ei ganske bra utseende jente kom og la overkroppen under setet på benpressen når jeg kjørte tung benpress. Hva hun gjorde der? Benhev må vites, løfting av beina og stopp 10 centimeter fra bakhodet mitt når jeg presset med nesten 500 kilo! Hun hadde hodet sitt under mitt sete og holdt tak I de samme håndtakene som jeg. Hun avsluttet settet sitt litt før meg forsvant og når jeg startet et nytt sett kom hun og la seg under igjen. Hadde hun truffet hodet mitt er det godt mulig jeg hadde blitt skvist under de 500 kilo, så det var ganske creepy ja…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En episode for en stund siden; ei ganske bra utseende jente kom og la overkroppen under setet på benpressen når jeg kjørte tung benpress. Hva hun gjorde der? Benhev må vites, løfting av beina og stopp 10 centimeter fra bakhodet mitt når jeg presset med nesten 500 kilo! Hun hadde hodet sitt under mitt sete og holdt tak I de samme håndtakene som jeg. Hun avsluttet settet sitt litt før meg forsvant og når jeg startet et nytt sett kom hun og la seg under igjen. Hadde hun truffet hodet mitt er det godt mulig jeg hadde blitt skvist under de 500 kilo, så det var ganske creepy ja…

Ta et hint, hun ville ha pølse! Desperat rop etter attention.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...
Dette er ikke creepy, men i dag er det mye mulig jeg kommer til å være eklingen på treningssenteret! Jeg kommer rett fra jobb i barnehage hvor vi har vært på tur og grilla. Jeg stinker bål. :bag: Men trene skal jeg så sånn får det bli!

Så lenge du ska trene styrke så e det helt greit. Det blir værre om noen stinker når de skal holde på med kontaktsport som f eks bryting.

DET er nasty det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke creepy, men i dag er det mye mulig jeg kommer til å være eklingen på treningssenteret! Jeg kommer rett fra jobb i barnehage hvor vi har vært på tur og grilla. Jeg stinker bål. :bag: Men trene skal jeg så sånn får det bli!

Er det creepy å lufte friluftsmenneske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ska trene styrke så e det helt greit. Det blir værre om noen stinker når de skal holde på med kontaktsport som f eks bryting.

DET er nasty det.

Sant nok! Jeg trener styrke ja så det går greit!

Du minna meg på noe, du.. Jeg dreiv med MMA for noen få år siden og der var det ei jente som ofte lukta.. reke rett og slett. Det var så vanvittig ekkelt å grapple med henne og omtrent kjenne smaken av reker.

giphy.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sant nok! Jeg trener styrke ja så det går greit!

Du minna meg på noe, du.. Jeg dreiv med MMA for noen få år siden og der var det ei jente som ofte lukta.. reke rett og slett. Det var så vanvittig ekkelt å grapple med henne og omtrent kjenne smaken av reker.

giphy.gif

Hoho! Tenk å havne i north-south kimura da.

maxresdefault.jpg

giphy.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har skjedd tre ganger på treningssenteret nå: Jeg er godt i gang med en runde på et apparat. Mens jeg holder på, kommer en eldre mann bort for å bruke det samme apparatet. Han ser at det er opptatt, men i stedet for å gå og bruke et annet apparat, eller spørre om vi kan bytte på, stiller han seg opp og stirrer på meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, og det ender alltid med at jeg bli så ukomfortabel at jeg går videre. Det er ille nok. Men det som gjør det ekstra creepy, er at han da følger etter meg og gjør det samme på neste apparat! SKUMMELT! Hva skal jeg gjøre? Jeg kunne sagt noe, men siden vi stadig er på senteret samtidig, synes jeg det er så dumt å skape pinlig stemning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok! Jeg trener styrke ja så det går greit!

Du minna meg på noe, du.. Jeg dreiv med MMA for noen få år siden og der var det ei jente som ofte lukta.. reke rett og slett. Det var så vanvittig ekkelt å grapple med henne og omtrent kjenne smaken av reker.

Just say no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har skjedd tre ganger på treningssenteret nå: Jeg er godt i gang med en runde på et apparat. Mens jeg holder på, kommer en eldre mann bort for å bruke det samme apparatet. Han ser at det er opptatt, men i stedet for å gå og bruke et annet apparat, eller spørre om vi kan bytte på, stiller han seg opp og stirrer på meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, og det ender alltid med at jeg bli så ukomfortabel at jeg går videre. Det er ille nok. Men det som gjør det ekstra creepy, er at han da følger etter meg og gjør det samme på neste apparat! SKUMMELT! Hva skal jeg gjøre? Jeg kunne sagt noe, men siden vi stadig er på senteret samtidig, synes jeg det er så dumt å skape pinlig stemning...

Det høres jo ut som om stemningen er rimelig pinlig allerede... Hva kan bli verre av at du ber om litt rom til å trene uten å føle deg stresset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har skjedd tre ganger på treningssenteret nå: Jeg er godt i gang med en runde på et apparat. Mens jeg holder på, kommer en eldre mann bort for å bruke det samme apparatet. Han ser at det er opptatt, men i stedet for å gå og bruke et annet apparat, eller spørre om vi kan bytte på, stiller han seg opp og stirrer på meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, og det ender alltid med at jeg bli så ukomfortabel at jeg går videre. Det er ille nok. Men det som gjør det ekstra creepy, er at han da følger etter meg og gjør det samme på neste apparat! SKUMMELT! Hva skal jeg gjøre? Jeg kunne sagt noe, men siden vi stadig er på senteret samtidig, synes jeg det er så dumt å skape pinlig stemning...

Hadde sagt ifra. Lite trolig at det kan bli noe værre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...