Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Får med meg lite creepyness - tror sterkt og bestemt på det beste i folk.. men i dag.. er en rar gammel fyr der jeg trener. Han stod og tok kvartbøy. Da jeg starta å rigge opp til hip thrust smilte han stort til meg og fulgte med. Jeg smilte høflig skeptisk tilbake. Da jeg starta å thruste stoppa han midt i settet og stod å så på meg. Skikkelig ekkelt. Fikk lyst til å ta en dusj allerede da. Men tenkte jeg ikke skulle gi han makt over meg. Jeg har rett til å ta settet ferdig. Da jeg var ferdig forventet jeg at han skulle snu seg vekk og late som han ikke hadde sett. Men nei da. Han SLIKKA seg om munnen og vinket med øyenbrynene til meg! Seriøst!! Jeg hveset frem Ikke...Se ...På meg når jeg gjør hip thrust og ga han det styggeste blikket jeg klarte. Da løp han inn på det andre rommet men hver gang jeg måtteinn der satt han og smilte til meg! Enda blikket! Klarer ikke å se styggere på noen.... seriøst creepy fyr! [ATTACH]162619[/ATTACH]

post-32345-14441002565728_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får med meg lite creepyness - tror sterkt og bestemt på det beste i folk.. men i dag.. er en rar gammel fyr der jeg trener. Han stod og tok kvartbøy. Da jeg starta å rigge opp til hip thrust smilte han stort til meg og fulgte med. Jeg smilte høflig skeptisk tilbake. Da jeg starta å thruste stoppa han midt i settet og stod å så på meg. Skikkelig ekkelt. Fikk lyst til å ta en dusj allerede da. Men tenkte jeg ikke skulle gi han makt over meg. Jeg har rett til å ta settet ferdig. Da jeg var ferdig forventet jeg at han skulle snu seg vekk og late som han ikke hadde sett. Men nei da. Han SLIKKA seg om munnen og vinket med øyenbrynene til meg! Seriøst!! Jeg hveset frem Ikke...Se ...På meg når jeg gjør hip thrust og ga han det styggeste blikket jeg klarte. Da løp han inn på det andre rommet men hver gang jeg måtteinn der satt han og smilte til meg! Enda blikket! Klarer ikke å se styggere på noen.... seriøst creepy fyr! [ATTACH]162619[/ATTACH]

hahahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får med meg lite creepyness - tror sterkt og bestemt på det beste i folk.. men i dag.. er en rar gammel fyr der jeg trener. Han stod og tok kvartbøy. Da jeg starta å rigge opp til hip thrust smilte han stort til meg og fulgte med. Jeg smilte høflig skeptisk tilbake. Da jeg starta å thruste stoppa han midt i settet og stod å så på meg. Skikkelig ekkelt. Fikk lyst til å ta en dusj allerede da. Men tenkte jeg ikke skulle gi han makt over meg. Jeg har rett til å ta settet ferdig. Da jeg var ferdig forventet jeg at han skulle snu seg vekk og late som han ikke hadde sett. Men nei da. Han SLIKKA seg om munnen og vinket med øyenbrynene til meg! Seriøst!! Jeg hveset frem Ikke...Se ...På meg når jeg gjør hip thrust og ga han det styggeste blikket jeg klarte. Da løp han inn på det andre rommet men hver gang jeg måtteinn der satt han og smilte til meg! Enda blikket! Klarer ikke å se styggere på noen.... seriøst creepy fyr! [ATTACH]162619[/ATTACH]

Huff...Hva er det enkelte tror de er?! Du har min medfølelse. Hvis han gjør det igjen, burde du tatt kontakt med personalet. Evt. gitt ham skikkelig inn verbalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg skulle snakke med personalet men var kø. Tror ikke han er helt sosialt på topp for å si det sånn. Han er rar. Det er greit det, men det der var ekkelt!

Ok, men bare se deg bak så han ikke følger etter deg i garderoben. Mener ikke å gjøre deg nervøs, men man vet aldri hva "slike" menn kan finne på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvalifiserer ikke til creepy kanskje... mer hinsides rart... Koreanerene som konsekvent skal føne hår, øyenbryn, tær, anus og pung.

Hvem i all verden føner pungen?

holy shit. DET ER creepy det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Venninna mi jogget en tur i Afrika og ble etterfulgt av en struts... Synes den virket ganske creepy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske jeg kunne si at teksten er en overdrivelse. Fyren reagerte ikke engang når jeg tok opp mobilen og tok bilde! Actic Storgata Oslo <3 [ATTACH=full]162665[/ATTACH]

Tror det er en Actic greie med gutter som stirrer på gutter. Opplever det samme. . En som stod bak meg og stirret på meg på fredag når jeg tok mark. Så det veldig klart i speilet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest creepy jeg har opplevd var på Elixia Lambertseter i vinter. Der er det felles spa avd. med sauna, steambad og et basseng med iskaldt vann. Etter en hard økt, pleide å sette av en dag i uka, til å "hoppe" i mellom de ulike - steam, sauna og isvann.

En kveld hadde jeg sittet i steambadet, og hoppet ned i bassenget. Jeg lå på ryggen i vannet med øynene lukket og hodet under vann. Jeg holdt pusten, så åpnet jeg øynene igjen - og stirret rett oppi ansiktet til en gubbe! :o Han stod over meg og stirret, og i et øyeblikk var jeg sikker på at han skulle drukne meg, han hadde "det" blikket. Jeg satte meg brått opp. Han hadde kjempeliten badeshorts, og var helt skallet (lignet litt på dvergen i twin peaks i ansiktet). Da sa han med nesten hviskende stemme "Var det kaldt?" - Jeg sa ja, så gikk han bare inn i herregarderoben. Hele opplevelsen var bare så meningsløs og spesiell, jeg har tenkt på det mange ganger i etterkant og reflektert over mannens intensjoner, og jeg bare skjønner ikke. Tror han bare ville skremme meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest creepy jeg har opplevd var på Elixia Lambertseter i vinter. Der er det felles spa avd. med sauna, steambad og et basseng med iskaldt vann. Etter en hard økt, pleide å sette av en dag i uka, til å "hoppe" i mellom de ulike - steam, sauna og isvann.

En kveld hadde jeg sittet i steambadet, og hoppet ned i bassenget. Jeg lå på ryggen i vannet med øynene lukket og hodet under vann. Jeg holdt pusten, så åpnet jeg øynene igjen - og stirret rett oppi ansiktet til en gubbe! :o Han stod over meg og stirret, og i et øyeblikk var jeg sikker på at han skulle drukne meg, han hadde "det" blikket. Jeg satte meg brått opp. Han hadde kjempeliten badeshorts, og var helt skallet (lignet litt på dvergen i twin peaks i ansiktet). Da sa han med nesten hviskende stemme "Var det kaldt?" - Jeg sa ja, så gikk han bare inn i herregarderoben. Hele opplevelsen var bare så meningsløs og spesiell, jeg har tenkt på det mange ganger i etterkant og reflektert over mannens intensjoner, og jeg bare skjønner ikke. Tror han bare ville skremme meg.

Wow, tror du vinner denne tråden, vanskelig å toppe dette. :wideyed:

P.S. Misunner deg sterkt for at du har tilgang til kaldtvannbad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...