Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Et menneske som jeg for fire timer siden trodde var en gutt (mellom 16-18 år) kom plutselig inn i jentegarderoben når jeg skulle til å ta på jakken og gå derfra. Jeg har sett vedkommende en rekke ganger og til og med hørt han/hun snakke. Jeg tørr heldigvis ikke si noe i tilfelle han/hun er en jente. Han/hun tar av seg t-skjorta og har sportsbh under. Ingen pupper å spore. Min creepy oppførsel fortsetter. Jeg blir sittende og "sende melding" med mobilen min mens jeg prøver å få et syn av vedkommende nedentil. Som et normalt, oppegående menneske tar vedkommende et håndkle rundt edle deler før hun/han entrer dusjen. Jeg blir nesten litt skuffet samtidig som en brennende skam velter opp i meg. Jeg reiser meg og forter meg ut av garderoben mens jeg prøver å fortrenge at jeg akkurat satt 3-4 minutter ekstra i garderoben for å se på kjønnsorganet til et fremmed menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager kan ikke jeg trene i tights???

Hadde jeg vært overvektig hadde jeg trent i tights med vilje bare for å irritere sånne folk som bryr seg om hva folk med den og den kroppsfasongen kan gjøre. Vil si det er mer creepy å bry seg om hva folk har på seg enn å være en person som tar på seg det en føler seg vel i og gir f i hva andre syns ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh! Vandrer inn på styrkerommet. Ser at en fyr ser på meg. Møter blikket hans og smiler forsiktig. Han slutter IKKE å se på meg selv om han ser at jeg møter blikket hans. Jeg blir ubekvem og ser kjapt bort...

Hadde det fortsat vært creepy hvis han hadde vært kjekkas? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg creepy. En av de kjekkeste guttene (som jeg ikke hadde sett på evigheter) trente likt som meg. Tok noen fine bilder og sendte til alle jentene jeg har på snap. TROR ikke han merka det:-D

Forskjellen på menn og kvinner er at menn tar slikt som flørtende og boost for selvtillitten mens kvinner ser på det som creepy :D

Ikke rart menn blir forvirra i sjekkeverdenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Han så ikke så verst ut! Man blir bare litt tatt på senga når noen ikke velger å avbryte blikkonktat når de blir busta....

Kan skjønne det :). Samtidig så det sannsynligvis slik Terskeltrening skriver at stirring fra en kvinne sikkert ville gitt en mann en selvtillit boost (også sett fra en kvinnes syn: http://forum.fitnessbloggen.no/threads/blir-distrahert-av-hete-menn-på-trening.32916/#post-1122088).

Greia er vel sjekkedynamikken. Menn er som regel den som initierer sjekking og kvinner vurderer mannen. Han som fortsatte å se på deg var kanskje interessert, men det var ikke du. Hadde du vært interessert hadde du blitt smigret og kanskje mer interessert, men siden det ikke var aktuelt ble han creepy.

Avslått/Creepy i motsetning til Godtatt/Distraherende kjekkas på trening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan skjønne det :). Samtidig så det sannsynligvis slik Terskeltrening skriver at stirring fra en kvinne sikkert ville gitt en mann en selvtillit boost (også sett fra en kvinnes syn: http://forum.fitnessbloggen.no/threads/blir-distrahert-av-hete-menn-på-trening.32916/#post-1122088).

Greia er vel sjekkedynamikken. Menn er som regel den som initierer sjekking og kvinner vurderer mannen. Han som fortsatte å se på deg var kanskje interessert, men det var ikke du. Hadde du vært interessert hadde du blitt smigret og kanskje mer interessert, men siden det ikke var aktuelt ble han creepy.

Avslått/Creepy i motsetning til Godtatt/Distraherende kjekkas på trening

Dette hadde vært et interessant forskningsobjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...