Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Folk som STØNNER! Det er selvfølgelig ok å puste høyt eller lage litt lyder til en viss grad, men når det nesten kan forveksles med en sexscene eller høres på andre siden av rommet.. da går det litt for langt! :eek:

.. også har vi de som absolutt må slippe vektene sine i løse luften når de er ferdige med settet sitt, slik at det braker i hele lokaler. Bare for å signalisere at de har tunge vekter....

Haha, de to tingene er det værste jeg vet!

  • Tung stønning
  • SLIPPE vektene. Forpul-$!%#!#! idioter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, de to tingene er det værste jeg vet!

  • Tung stønning
  • SLIPPE vektene. Forpul-$!%#!#! idioter!

Dafuq? har du noen gang pressa deg selv til ditt absolutt maksimale? møtte på en sånn fjomp som deg med den holdninga der. en "biker manjj" som stod og vanka på elipsemaskina. Likte dårlig at eg slapp markløft stanga. men sorry mack. eg er på trening for å gi alt, under hver øvelse. kansje du burde forstå at det er enkelte av oss som prøver å presse seg til neste nivå, og ikke lager bråk med vilje? for når det blir tungt, ja da er det vanskelig å holde igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Creepy guy #2: Min far... For mange år siden da jeg var ny i gamet trente jeg litt med pappa for å lære en ting eller 2. Og da vi var ferdig og gikk mot garderoben gikk 2 jenter feil og inn mot guttegarderoben ( jeg viste hvem hun ene var), og siden vi gikk rett bak det brøyt pappa ut. " Endelig skjer det noe i guttegarderoben også, hahaha." Glemmer aldri blikket vi fikk fra de jentene.

HAHAHAH FY-FADERULLAN! Fattern din er herved idolet mitt! :lol:

Dafuq? har du noen gang pressa deg selv til ditt absolutt maksimale? møtte på en sånn fjomp som deg med den holdninga der. en "biker manjj" som stod og vanka på elipsemaskina. Likte dårlig at eg slapp markløft stanga. men sorry mack. eg er på trening for å gi alt' date=' under hver øvelse. kansje du burde forstå at det er enkelte av oss som prøver å presse seg til neste nivå, og ikke lager bråk med vilje? for når det blir tungt, ja da er det vanskelig å holde igjen![/quote']

Nå mente jeg det i sammenheng med den posten jeg siterte. Markløft er jo et godt unntak. Nå tenkte jeg på hantler og maskiner som man absolutt ikke må slippe.

Ser absolutt ingen grunn til at du skal begynne å kalle meg ting uten grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dafuq? har du noen gang pressa deg selv til ditt absolutt maksimale? møtte på en sånn fjomp som deg med den holdninga der. en "biker manjj" som stod og vanka på elipsemaskina. Likte dårlig at eg slapp markløft stanga. men sorry mack. eg er på trening for å gi alt, under hver øvelse. kansje du burde forstå at det er enkelte av oss som prøver å presse seg til neste nivå, og ikke lager bråk med vilje? for når det blir tungt, ja da er det vanskelig å holde igjen!

Kan faktisk skrive under på denne. Men det er ett skille mellom å deise vektene i gulvet ukontrollert bare for å "markere" seg, og å bråke litt med tunge vekter uten mening.

Nokre folk. Brenne brenne brenne. Jeg er virkelig en spøkefugl altså.

Du er pure evil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan faktisk skrive under på denne. Men det er ett skille mellom å deise vektene i gulvet ukontrollert bare for å "markere" seg, og å bråke litt med tunge vekter uten mening.

.

Det er eg enig i, prøver å unngå å bråke, men når det blir tugnt,,så blir det vanskelig. har blitt litt flinkere da, setter sånne "matter" under hver side, ved markløft- har ikke " markløft platting" der eg trener...blitt mye stillere da :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et par uker siden satt jeg og trente arnoldpress da en fyr kon og satt seg litt bortenfor og fiklet med mobilen og glante på meg. Fikk litt følelsen av at han tok bilde men tenkte "nå er du innbilsk, så hot er du ikke at foolk tar bilder av deg på trening". Gikk over til glutebridge og jaggu fulgte fyren etter og satte seg ovenfor meg og rettet åpenlyst telefonen mot skrittet mitt. Jeg ble forbanna, og aller mest perpleks og fikk kløna stanga vekn og reist meg. Han var f... meg frekk nok til å kommentere at jeg burde holde på lenger, jeg så så deilig ut når jeg lå der. Jeg sa fra i resepsjonen, tenker i etterkant at jeg burde ha "veivet" borti trynet hans med olympiastangen også, men man kan ikke få til alt her i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAH FY-FADERULLAN! Fattern din er herved idolet mitt! :lol:

Nå mente jeg det i sammenheng med den posten jeg siterte. Markløft er jo et godt unntak. Nå tenkte jeg på hantler og maskiner som man absolutt ikke må slippe.

Ser absolutt ingen grunn til at du skal begynne å kalle meg ting uten grunn.

Det var ikke meningen å kalle deg noe, men eg liker ikke sånn prippen holdning til folk. markløft er et unntak, men eg har ikke sett noen slippe manualer på pure faenskap. Dem som slipper manualer. gir alt dem har. det er enkelt å se. det kan finnes idioter der du trener som gjør det for å bråke- det kan eg være enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke meningen å kalle deg noe, men eg liker ikke sånn prippen holdning til folk. markløft er et unntak, men eg har ikke sett noen slippe manualer på pure faenskap. Dem som slipper manualer. gir alt dem har. det er enkelt å se. det kan finnes idioter der du trener som gjør det for å bråke- det kan eg være enig i.

Hehe, har du vært i Forsvaret?

Det er naturlig å få en slik holdning etter å ha sett mesteparten trene der. De er eksperter på å droppe vekter på pure faen, så rope høyt ut i lokalet etterpå - no joke. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...