Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Gamle menn i ALT for kort shorts. Har sett mye mere en jeg har lyst til for å si det sånn. Spesielt smakelig når de har sirkel trening å står på vibrerings maskin.

Haha. En gammel mann her som setter seg i ja/nei-stolen i kort shorts og presterer å brette den HELT opp hver gang. Jeg ser alt for mye, hver gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svømmetrening:

en mann, sikkert 60, langt grått hår svømmer. Jeg svømmer pent og pyntelig i "mitt" felt, og når jeg svømmer forbi folk, "gjør jeg meg liten" som enhver normalt menneske gjør. Hva gjør mann, 60? Gjør stooooore, goooode svømmetak, for så å treffe rygg og rompe på meg. Dette gjorde han hver gang vi svømte forbi, på meg og mine venner. DET er creepy det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svømmetrening:

en mann, sikkert 60, langt grått hår svømmer. Jeg svømmer pent og pyntelig i "mitt" felt, og når jeg svømmer forbi folk, "gjør jeg meg liten" som enhver normalt menneske gjør. Hva gjør mann, 60? Gjør stooooore, goooode svømmetak, for så å treffe rygg og rompe på meg. Dette gjorde han hver gang vi svømte forbi, på meg og mine venner. DET er creepy det.

Du dæven! Jeg skulle akkurat til å spørre hvor du svømmer, men nå vil jeg ikke vite..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007
Haha. En gammel mann her som setter seg i ja/nei-stolen i kort shorts og presterer å brette den HELT opp hver gang. Jeg ser alt for mye, hver gang. :)

Hva er ja/nei stolen? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går da jeg løp intervaller, var det ei jente som MÅTTE ha mølla ved siden av meg, selv om det var 30 andre ledige. Først mølla på min høyre side, så mølla på min venstre. Og uti økta hennes begynte hun å hoste og brekke seg masse. Esj, tenk om hun ville spre en ekkel sykdom eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter bare her å venter på at et innlegg skal komme dedikert til meg. Men siden det enda ikke er kommet legger jeg det ut.

En dag jeg kom litt tidlig til spinningen gikk jeg med joggebukse oppå spinningbuksa slik at jeg kunne trene litt styrke først. Da jeg kom til spinningsalen gadd jeg jo selvsagt ikke å gå i garderoben for å ta av meg buksa, og tok den dermed av i spinningsalen. Men det var først da jeg var ferdigdusja etter treningen og skulle kle på meg at jeg fant ut at jeg ikke hadde noe joggebukse å ta på.:whistling: Dermed måtte jeg ta tak i en stakkars dame og spørre om hun kunne hente den for meg..

Jeg hadde hvertfall blitt en smule creepa ut om jeg hadde vært henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter bare her å venter på at et innlegg skal komme dedikert til meg. Men siden det enda ikke er kommet legger jeg det ut.

En dag jeg kom litt tidlig til spinningen gikk jeg med joggebukse oppå spinningbuksa slik at jeg kunne trene litt styrke først. Da jeg kom til spinningsalen gadd jeg jo selvsagt ikke å gå i garderoben for å ta av meg buksa, og tok den dermed av i spinningsalen. Men det var først da jeg var ferdigdusja etter treningen og skulle kle på meg at jeg fant ut at jeg ikke hadde noe joggebukse å ta på.:whistling: Dermed måtte jeg ta tak i en stakkars dame og spørre om hun kunne hente den for meg..

Jeg hadde hvertfall blitt en smule creepa ut om jeg hadde vært henne...

hahahahahahaa! Du skulle hatt eget trofé får å fortelle noe der du er den creepye! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag på trening: jente på rundt 17 år er med storebroren(?) sin på trening, og det eneste hun gjør er å stirre på meg eller vimse rundt. Setter meg ned for å kjøre i gjennom runden med hantelpress, gjett hvem som ligger på benken ved siden av meg og jokker. CREEPY. Takk gud for pokerfjes, inni meg holdt jeg på å dø.

EDIT: Viser seg at de var kjærester, men de var jo helt like utseendemessig (sjokkert vitne til det jeg trodde var incest på bussen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en kar der jeg trener,.. Han er LITT spesiell for å si det sånn. Han snakker engelsk og er fra Vietnam eller noe, han sier nemlig forskjellig til alle han prater med... Juger så han trur det sjølv. Han er veltrent,men ikke stor noe han tror han er.

Jo mer folk det er i frivektrommet jo mer stønner han (sånn sexlydstønning). Og ikke fordi han løfter tungt. Også prøver han seg på alle jenter som er der. "HEY how are u, havent seen u here before" og ser deg ikke i øya men mellom puppa... Koselig å prate med sånne folk altså. :p

Her om dagen så holdt samboern min på å dette av benken. Samboern min satt på en benk mellom 2 sett. plutselig hører han bak seg : "Touch this its so HARD ". Det var den samme mannen som stønner hele tida som sa dette til en annen kar. Det var visst bicepsen han prata om man det høres noe rart ut.

Han er passe rar og irriterer de fleste virker det som.

Også jeg har den klassiske gamle dama i garderoben som absolutt må bøye seg ned å tørke seg på føttene med ræva mot meg... Herregud kan de ikke snu seg andre veien ??? :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en kar der jeg trener,.. Han er LITT spesiell for å si det sånn. Han snakker engelsk og er fra Vietnam eller noe, han sier nemlig forskjellig til alle han prater med... Juger så han trur det sjølv. Han er veltrent,men ikke stor noe han tror han er.

Jo mer folk det er i frivektrommet jo mer stønner han (sånn sexlydstønning). Og ikke fordi han løfter tungt. Også prøver han seg på alle jenter som er der. "HEY how are u, havent seen u here before" og ser deg ikke i øya men mellom puppa... Koselig å prate med sånne folk altså. :p

Her om dagen så holdt samboern min på å dette av benken. Samboern min satt på en benk mellom 2 sett. plutselig hører han bak seg : "Touch this its so HARD ". Det var den samme mannen som stønner hele tida som sa dette til en annen kar. Det var visst bicepsen han prata om man det høres noe rart ut.

Han er passe rar og irriterer de fleste virker det som.

Også jeg har den klassiske gamle dama i garderoben som absolutt må bøye seg ned å tørke seg på føttene med ræva mot meg... Herregud kan de ikke snu seg andre veien ??? :rofl:

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: jeg dør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kunne ramsa opp en laaaaang rekke med rare ting fra denne mannen.. Godt man har noe å le av. Han prater ikke med meg etter han fant ut hvem som er samboern min :rofl: Jeg ser bare han stirrer på meg i speilet når han tror jeg ikke ser.. Mye rare folk.

Han har også spurt ei annen jente om hjelp til flies (flyes?) i maskin.Hjelp til å dra fram håndtakene. Hun spør hva hun skal gjøre og da sier han mens han peker mot skrittet sitt : " You can just put your foot in here".... Hun bare så på han å gikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, så mye god, god underholdning her inne :) Artig for en sjukling som er bitter for å ha gått glipp av trening i dag :p

Er alltid en eller annen creepy person på trening, føler sentre innbyr litt til det. Noe av det mest creepy jeg har opplevd var en gang jeg holdt på med det siste settet på et apparat, tipper jeg var rundt 17 eller noe... Så kom de en typisk breial type på... tja, 35 eller noe, som spør om jeg er ferdig med apparatet. Ja, sier jeg, bare vent litt så skal jeg tørke av det. Mannen på sin side titter på meg og lar blikket gli opp og ned, før han titter over på det svette apparatet, trekker pusten og svarer med et påfallende tilfreds smil: Neida, ikke gjør det, du... Ick!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...