Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

hahahahahaha! :lol::roflmao::ROFLMAO: jeg ler meg ihjel av denne tråden! :hilarious:

Har bare trent på treningssenter siden november, men har nå sett litt merkelige greier til nå for det om.

. Feks jeg var alene på senteret en dag, så kom det inn en fyr i stor joggedress, med hette på seg, så en kunne såvidt skimte at det var en hake inni der, og fyren syklet som en galning, aldri sett noen trø så fort før, syntes jo det var litt skummelt med han syklende bak ryggen min i så hurtig tempo at nesten sykkelen veltet. :huh:

Har og møtt han der flere ganger , og han går ALLTID i samme klær, og alltid hette på seg! og når han løfter vekter så STØNNER konstant! skikkelig ekkel stønning liksom!

Og jeg er nesten alltid den eneste jenten som trener der, og hater at det ser ut som gutta ikke har sett noen jenter i vektavdelingen noen gang. De klarer jo ikke å trekke til seg øynene. og da blir jo jeg helt satt ut og utilpass! :unsure:

Å en sann en hadde vi også der jeg trente før. Skikkelig SKIKKELIG orgasmestønning. Det var så rart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag var det nok jeg som var litt creepy.

Siden knebøystativet var opptatt så gikk jeg til benkpressen for å kjøre litt framoverbøyd roing.

Satte på vektene og kjørte noen repetisjoner. MEN SÅ NÅR JEG SKULLE SETTE DEN HELVETTES STANGA TILBAKE SÅ MÅTTE JEG CURLE STANGA OPP I FRONTBØYPOSISJON FOR SÅ Å TA EN JÆVLIG DÅRLIG FRONTBØY MED KNÆR SOM BØYDE INNOVER. MEN DET STOPPER IKKE DER, NÅR JEG SKULLE TIL Å SETTE STANGEN NED SÅ GREIDE JEG Å MISTE DEN PÅ KNEET MITT FOR SÅ Å KOMME MED VERDENS STØRSTE GRISEHYL. ALLE SOM VAR DER SÅ PÅ MEG MED ET RART BLIKK OG JEG GIKK RETT TIL GARDEROBEN.

Idag var ikke en god dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg tråkker noen på tærne her nå, men jeg synes det er creepy/kleint når gutter/menn som absolutt ikke skulle hatt på seg singlet, har på seg singlet på trening. Du skal, i mine øyne, være _svært_ veltrent før du kan gå med det.

Da har du ett problem. Jeg gir blanke f i hva folk trener i. Jeg er der for meg selv, og for å forme min kropp slik jeg vil. Hadde folk konsentrert seg litt mer om seg selv og egen trening, enn å legge merke til andre, så hadde dere nok fått bedre resultater selv. Bare en tanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du ett problem. Jeg gir blanke f i hva folk trener i. Jeg er der for meg selv, og for å forme min kropp slik jeg vil. Hadde folk konsentrert seg litt mer om seg selv og egen trening, enn å legge merke til andre, så hadde dere nok fått bedre resultater selv. Bare en tanke.

Jeg klarer helt fint å konsentrere meg om meg selv og det jeg gjør på trening, det har ikke noe med det å gjøre. Det å legge merke til noen betyr ikke at jeg ikke er der for å gjøre den jobben jeg skal gjøre.

Bare husk det at avataren min er fra når jeg var liten, og kan ikke representere slik jeg ser ut i dag, bare så du ikke misforstår flere ganger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer helt fint å konsentrere meg om meg selv og det jeg gjør på trening, det har ikke noe med det å gjøre. Det å legge merke til noen betyr ikke at jeg ikke er der for å gjøre den jobben jeg skal gjøre.

Bare husk det at avataren min er fra når jeg var liten, og kan ikke representere slik jeg ser ut i dag, bare så du ikke misforstår flere ganger :)

Hvorfor bry deg om hva andre går kledd i på trening, da? Jeg er så fokusert på trening, og i pausene at jeg ikke hadde lagt merke til om en sprek dame sto toppløs å curlet forann meg en gang. Og forresten - min kommentar var ikke ment mot ditt avatar, ikke at jeg la merke til det heller.

La janteloven brenne i helvete og konsentrer deg om deg selv, din dømmende faen! (Dette er skrevet med et snev av humor, men poenget består).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt klart skal de få trene i hva de vil! Sier ikke at de skal trene i noen spesielle klær. Hvis dere mener at det å kommentere noens klær på trening, så er det vel en god del poster i denne tråden som er ganske dust ( inkludert min). Men greit, hvis vi ikke skal kommentere det så skal jeg la være :)

Jeg irriterer meg bare over at folk er så dømmende mot andre mennesker. Gi dem et kompliment, eller hold kjeft!

Det koster deg utrolig lite å gi fra deg ett kompliment til ett menneske, men det betyr så ufattelig mye for den som mottar det. Tenk litt på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei dame som nylig har begynt å trene på et av de sentrene jeg trener på ser ut som et slikt skrekkeksempel på damer i 40 åra som er avhengig av sol, og har vært det et par år..; og som prøver å se ut som barbie. Hun driver kun med kondisjonstrening, nen pleier å traske rundt på frivektavdelingen og spørre gutta om de tror de er sterke nokbtil å løfte henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på senteret igår. Jeg sverger HVER gang jeg kikket opp så en eller annen fyr på meg. Som om de aldri har sett ei jenter som løfter vekter. Ikke artig å bli stirret på av forskjellige personer i 1,5 time :( (dessuten liker jeg ikke at folk ser ser på meg mens jeg trener )

Det er nok andre grunner til det enn at de synes det er rart at en jente løfter vekter..... :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg pleide å trene før var det en utrolig merkelig fyr. Begynte med at han strøk meg på beina når jeg skulle ta beinpress, jeg ba han naturligvis om å lå være, på en høflig måte. Greit nok, jeg kommer over det rimelig raskt. Selvfølgelig, når jeg skal ta knebøy, så står han søren meg og spotter meg ved å stå TETT inntil rumpa mi. Følger meg hele veien under øvelsen. Først så jeg stygt på han og håpet på at han skulle flytte seg, men nei, måtte jeg bare sette fra meg stanga. Spurte hva det var han dreiv meg og fortalte han at han forstyrrer treningen min. Han unnskyldte seg, smilte, og gikk.

Senere når jeg gikk på mølla så kommer han ved siden av meg igjen, og begynner da å brette ut hele livshistorien sin, etterfulgt av hvor vakker jeg er, aldri sett noe vakrere blabla, og jeg kunne visst vært en potensiell kone for han. Jeg var fortsatt høflig og fortalte han at jeg ikke er interessert, og at jeg vil fullføre mølle-økta på egenhånd før jeg drar hjem.

Han klarte faktisk å få tak i navnet mitt, og i cirka 6 måneder så fulgte han ofte etter meg hvor enn jeg trente. Jeg pleide å bytte senter litt omkring, og det var jæævlig ekkelt at han ofte spurte ansatte etter meg, og noen ganger satt og venta på meg eller forsøkte å finne ut hvor og når jeg mest sannsynlig trente. For å toppe det hele, han trente også ofte i solbriller.

DET DER er definisjonen på creepy på trening! :nailbiting:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...