Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns det er sikkelig creepy med folk som tar bilder i garderoben!! (trenger kanskje ikke navne av denne personen var MEG, men skulle bare sku på musikken og trykket FEIL!) FLAUT, og de som var der syns nok jeg var ganske så CREEPY!!

Haha! Vil tro det var flaut ja, med eller uten blitz?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delt creepy på meg og en fyr i dag.

Han sto foran et knebøyrack og tok markløft. De to andre rackene som er der liker jeg ikke å bruke, så jeg tok/kapret det som han sto foran, siden han ikke brukte det til knebøy. Og jeg satte i gang med knebøy, mens han sto og markløftet rett bak. Vet ikke hvem som kan kåres mest creepy; Jeg som ikke "ikke brydde meg" og stappet rumpa mi i ansiktet hans (ikke bokstavelig talt, men ikke langt unna heller) eller han som ikke flyttet seg litt bakover. Det var så og si ingen andre der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ting..

1. Meg. ..jeg har en følelse av at folk ser på meg som creepy da jeg har en tendens til å stirre tomt ut i luften når jeg er sliten uten å tenke på hva som er i synsfeltet mitt..det hender folk ser tilbake og gir meg et "wtf" blikk haha.

"I stare in to the nothing-space" - er bare menn som får til det.

2. Folk som stønner ekstremt på hver eneste rep...Var en person her på onsdag som fikk meg til å le så hardt at jeg ikke kunne trene mens hun trente, hver eneste rep hørtes ut som et orgasmebrøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en fyr på 3t som flere ganger har stilt seg ved siden av meg og bare stirret ut i luften forbi meg, godt innenfor intimsona mi (så nærme ofte at jeg må justere vinkelen min for å ikke komme borti han). En gang så gikk han mellom veggen og apparatet jeg holdt på med og festa blikket bak meg. Jeg blir fryktelig satt ut, det har skjedd litt for mange ganger til at det bare er en tilfeldighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To ting..

1. Meg. ..jeg har en følelse av at folk ser på meg som creepy da jeg har en tendens til å stirre tomt ut i luften når jeg er sliten uten å tenke på hva som er i synsfeltet mitt..det hender folk ser tilbake og gir meg et "wtf" blikk haha.

"I stare in to the nothing-space" - er bare menn som får til det.

2. Folk som stønner ekstremt på hver eneste rep...Var en person her på onsdag som fikk meg til å le så hardt at jeg ikke kunne trene mens hun trente, hver eneste rep hørtes ut som et orgasmebrøl.

Hva er orgasme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ting..

1. Meg. ..jeg har en følelse av at folk ser på meg som creepy da jeg har en tendens til å stirre tomt ut i luften når jeg er sliten uten å tenke på hva som er i synsfeltet mitt..det hender folk ser tilbake og gir meg et "wtf" blikk haha.

"I stare in to the nothing-space" - er bare menn som får til det.

Det er en fyr på 3t som flere ganger har stilt seg ved siden av meg og bare stirret ut i luften forbi meg, godt innenfor intimsona mi (så nærme ofte at jeg må justere vinkelen min for å ikke komme borti han). En gang så gikk han mellom veggen og apparatet jeg holdt på med og festa blikket bak meg. Jeg blir fryktelig satt ut, det har skjedd litt for mange ganger til at det bare er en tilfeldighet.

Hehe kanskje det tilfeldigvis er kamilligram du har stirra i retning av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er orgasme?

Jeg regner med at du troller, men det er jeg immun mot. Her har du en ålreit forklaring på hva det er. Du får selv finne ut hvordan du skal oppnå det :)

"Orgasme får puls og blodtrykk til å stige til det dobbelte og utløser endorfiner og opiumlignende stoff. En femdobling av hormonet oksytocin skaper behagelige følelser"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe kanskje det tilfeldigvis er kamilligram du har stirra i retning av?

Hehe, feil landsdel! Men kanskje jeg får stikke nordover og stirre litt og smyge meg mellom vegg og utøvere.

Skal sies at han saken her er ei fyrstikk med mage, så i tillegg til de geografiske begrensningen så tror jeg rett og slett ikke fysikken fra bildet matcher. Har bare sett han trene én gang så tviler egentlig på at han er her inne, men det skal vel sies at jeg mesteparten av tiden ser alle andre steder enn i hans retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at du troller, men det er jeg immun mot. Her har du en ålreit forklaring på hva det er. Du får selv finne ut hvordan du skal oppnå det :)

"Orgasme får puls og blodtrykk til å stige til det dobbelte og utløser endorfiner og opiumlignende stoff. En femdobling av hormonet oksytocin skaper behagelige følelser"

Forsøk på å være morsom. Skal aldri gjenta seg.

Takk for svaret uansett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri trent på studio siden forrige høst, men har allerede observert mange rare ting. Dette er ikke akkurat creepy greier, men som regel ganske merkelig/komisk. Det aller rareste er hun jeg har gitt navnet Syngedama. Syngedama er i veldig god form, det skal hun ha. Hun har også musikken på veldig høyt. Hun synger også til musikken. Ganske høyt. Når jeg har vært i tøyerommet eller garderoben samtidig som henne har jeg vært vitne til en hel konsert. Når det skjer er det jammen meg vanskelig å holde seg alvorlig.

Artig var det også da en fyr som tok bicep curls ved siden av meg stønnet ut "fuuuck" mens han løftet på vektene. Fnis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...