Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Gjest Brukernavn007
Jeg syns det er Creepy hver eneste gang det står "...... la ved en fil i tråden Creepy På Trening" Man vet jo aldri hva som dukker opp!

Hehehe:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brukernavn007
I går såg eg ein meget ung gutt iført ei fotballskjorte. Tingen er at istedenfor navn på spiller og spillernummer stod det:

SENGA 69...................

:confused:

Off....Tragisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det mest creepy er overvektige damer som trener i tights. Burde være forbudt å selge, akkurat som alkohol. "sorry, du er for full. Ikke mer øl på deg" eller: "sorry, du er for tjukk. Får ikke kjøpe tights."

Hadde du trent her hadde du elsket tights :p_52300832_nakedgym.jpg

PS! for de som er interessert (Asle trenger vi ikke spørre engang ;)) så finnes denne gymmen i Barcelona!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig er det jo et bra gym da. For dem som er nudister..nå får de trent (du så jo på bildet at behovet var der) og lov til å gå i Adam og Eva sin drakt:D

Med de behovene vist ovenfor ville jeg ikke sittet på apparater, heller ikke i Adam eller Eva's drakt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...