Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Var ei jente på gymmet som reiv ned en sånn 2.5 kilo lås som hun prøvde å fiske frem mens jeg tok knebøy for noen dager siden. Jeg stirra på henne og sa : Herregu si ifra før du river ned stedet da, slik at folk kommer seg ut i sikkerhet! Før jeg rakk å smile for og markere at jeg tulla, snudde hun på hælen og forsvant. Så jeg ser vel for meg at nok en kvinnfolk sitter hjemme og synes jeg er creepy nå.

Haha :D kjente jeg fikk ett snev av sympati for det kvinnemennesket du har sagt dette til :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble skikkelig satt ut en gang jeg åpna døra til garderoben, da det sto ei dame på sikkert 70 år med rompa rett i været (naken) og tørka føttene....

Så rett inn i hufsa lissom!!!! Urk.....

Hvordan er dette creepy? Srs. Når man kommer ut av dusjen og skal ta på seg tørke seg skikkelig så pleier jo fleste folk å få på seg undertøy og sokker først. Dermed må jo også dette tørkes først. Det er helt absurd for meg at folk ikke skal kunne være nakne i garderoben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er dette creepy? Srs. Når man kommer ut av dusjen og skal ta på seg tørke seg skikkelig så pleier jo fleste folk å få på seg undertøy og sokker først. Dermed må jo også dette tørkes først. Det er helt absurd for meg at folk ikke skal kunne være nakne i garderoben.

Det er klart, men ein kan kanskje vere litt meir diskré i forhold til kvar ein står og vifter med baken. Rommet har sannsynlegvis 4 veggar. Du treng ikkje stå plassere deg midt i glaninga til andre.

Litt på same måte som at du ikkje treng sitje rett ovanfor nokon som tar benkpress og kikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig han der offshore-valpen som trener 4 uker i slengen hver dag syns jeg er litt creepy som alltid sitter og ser på han når han knebøyer og markløfter. Det får han bare syns, for han vil kanskje takke meg den dagen ryggen hans går ut med ett smell fordi han har verdens verste mark og bøyteknikk og jeg tørr ikke gå fra han før han er ferdig, og kommer han til unsetning på sekundet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig han der offshore-valpen som trener 4 uker i slengen hver dag syns jeg er litt creepy som alltid sitter og ser på han når han knebøyer og markløfter. Det får han bare syns, for han vil kanskje takke meg den dagen ryggen hans går ut med ett smell fordi han har verdens verste mark og bøyteknikk og jeg tørr ikke gå fra han før han er ferdig, og kommer han til unsetning på sekundet.

Hva med å si ifra før han ødelegger ryggen ?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her om dagen da jeg kjørte dype knebøy, la jeg merke til en jente som skulle ha benken. Tenkte ikke noe mer på det da hun uansett må gå forbi meg for å nå benken. Idet hun passerer merker jeg en hånd som stryker meg på ræva. Ikke at jeg har noe imot ei jente som foreslår primitive behov, men det er som sagt 3 meter mellom ræva mi og veggen, så tviler sterkt på at det er snakk om trangt med plass for forbipasserende.

Og hva gjør hun videre? ja, benken er jo opptatt, så da finner hun seg en boks og setter seg på den rett bak meg. Ikke nok med det, hun prøver å stirre dypt inni øyne på meg mens jeg holder på med sett'ene. Og IKKE NOK MED DET, typen hennes kommer og setter seg ved siden av og ser på meg med ÅPEN MUNN. Og når de endelig får benken, gidder hun ikke å spotte typen sin engang, hun bare står med hodet dreid mot meg.

Jeg er stort sett i min egen verden når jeg trener og bryr meg ikke så mye om hvordan folk oppfører seg så lenge det ikke ødelegger for treningen min. Men ho jenta hadde null kontroll på å holde fantasien begrenset til hodet. Syns synd på kjæresten hennes som muligens sliter med å tilfredstille henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...