Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er litt creepy når noen står å klemmer kviser eller piller nese mellom setta uten en tanke om at de da tar på apparater, manualer uten håndvask, eller å tørke av apparatet etterpå.

Har en gang sett en dame skifte bind i garderoben, vet ikke om det var truseinnlegg eller mensebind, men allikevel, det gjør man da på do.. Og man står ikke ved vasken, setter det ene beinet oppå for å føne den overgrodde busken sin!

Så en skifte bind i garderoben for noen uker siden, da kom det litt for høyt "Seriøst, kødder du?!" fra meg, og hun gikk inn på toalettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Han eldre mannen på senteret som synes det er tøft at blonde unge jenter løfter tungt, og skal vise det med å stryke meg på bicepsen selv om jeg krøker meg skeivt i motsatt retning mens hans snakker til meg. Og med eldre mener jeg noen få grå hår på hode, buksa langt over navelen og treningsklær fra 80 tallet.:yuck:

- Hun som skal snakke med meg midt inni kondisjonen min, og når jeg sier jeg må fokusere meg sier hun: ja men du kan jo snakke med meg imens du trener.... samme jenta kan sette seg ved siden av meg uansett hvor på sentert jeg er og uansett hvilke øvelser jeg gjør og bare sitte å prate, type sitte på sykkel ved siden av meg og nekte å sykle mens hun snakker, for hun skal snart på spinning.:bored:

- Hun ukjente på senteret som setter seg på benken RETT bak deg (ikke langt ifra skapene til benkene) mens du skifter, og nr du snur deg så sitter hun der og stirrer rett inn.... og så ser hun deg rett i blikket og smiler...:nailbiting:

- Han mannen som ikke forstår at du ikke tar vanlig nedrekk med lat pulldown, og står og forklarer at du ikke aktiviserer bicepsen, og du står og sier det er ikke det du skal, og han bare shrugger på skuldren og sier jaja men du gjør det uansett feil.:banghead:

Og til slutt meg selv: som glor og mister store deler av mitt sikre stolte holdning når jeg ser en jevaldrende gutt som trekker ned alle vektene på nedtrekk maskinen... og kanskje rødmer litt de neste gangene jeg ser ham :X3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener du framleis? Har ikkje sett deg på gymmet meir enn ein gang. Då blir det strengt talt vanskelig å være creepy på trening mot deg siden oppmøteraten din er ubrukelig dårlig.

kjære deg Tuba - har du fortsatt ikke skjønt at jeg bare skygger banen når du er på VT? Bare etter første inntrykket å dømme så er du så gjennomgående creepy at jeg heller holder meg langt vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjære deg Tuba - har du fortsatt ikke skjønt at jeg bare skygger banen når du er på VT? Bare etter første inntrykket å dømme så er du så gjennomgående creepy at jeg heller holder meg langt vekk.

...

Tuba var creepy på trening i dag, eller i hvert fall i loggboka:

Høgdepunktet på treningen var at Liive hadde på seg ein rimelig trang shorts, så det var det cameltoe ute å gjekk, eg gav ikkje beskjed i frykt for at skulle løpe å skifte.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Han mannen som ikke forstår at du ikke tar vanlig nedrekk med lat pulldown, og står og forklarer at du ikke aktiviserer bicepsen, og du står og sier det er ikke det du skal, og han bare shrugger på skuldren og sier jaja men du gjør det uansett feil.:banghead:

Enlighten me? Lat pulldown er jo nedtrekk, så med mindre du spesifiserer noe ytterligere (smalt/omvendt grep etc) så skjønner jeg ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I herregarderoben på Spicheren i Kristiansand er alle speilene vendt inn mot dusjene og "tørkerommet". Idiotisk løsning spør du meg, men jeg utnytter det hvertfall. Hver gang noen skal ta bilde av musklene sine i speilet så fotobomber jeg dem med den nakne kroppen min. Sikkert mange som har fått ødelagt formbildene sine takket være meg :wacky:

Føler meg litt creepy egentlig, men det er ikke til å unngå å bli sett i speilet når du tørker deg uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh! Jeg er såå flævv! På spinning i dag, så begynte sykkelen min å pipe når jeg tråkket rundt..plagsom lav piping. Så snur jeg meg til hun ved siden av meg og skal si: Sykkelen min piper som en jævla mus!

Men det jeg sier er: Musa mi piper.. *går og henger meg*

Hu lo så hun nesten ramlet av sykkelen og jeg døde sakte av skam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Jeg er såå flævv! På spinning i dag, så begynte sykkelen min å pipe når jeg tråkket rundt..plagsom lav piping. Så snur jeg meg til hun ved siden av meg og skal si: Sykkelen min piper som en jævla mus!

Men det jeg sier er: Musa mi piper.. *går og henger meg*

Hu lo så hun nesten ramlet av sykkelen og jeg døde sakte av skam.

2228474288_tumblr_lcyuywnYml1qdr9hr_xlarge.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Jeg er såå flævv! På spinning i dag, så begynte sykkelen min å pipe når jeg tråkket rundt..plagsom lav piping. Så snur jeg meg til hun ved siden av meg og skal si: Sykkelen min piper som en jævla mus!

Men det jeg sier er: Musa mi piper.. *går og henger meg*

Hu lo så hun nesten ramlet av sykkelen og jeg døde sakte av skam.

HAHAHA :lol: Dagens latter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...