Gå til innhold

Signaturer i forumet - Forespørsler og forklaring

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 156
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Gledesspreder Et studie som har tatt opp det meste av min tid i snart 23 år. Jeg deler mine gledessprederkunnskaper med andre så ofte jeg kan, og videreutdanner meg stadig innenfor emnet

Haha, kom gjerne med det du ser på som de viktigste, så skal du få Men forsøker å holde oss til maksimalt 3-4 linjer. Å scrolle for mye går som kardio, og det dreper gains.

Slutt med de NM-titlene dine, det medfører så mye ekstraarbeid.

• 2 uker senere...

Annonse

Intensjonen er at signaturer først og fremst skal reflektere en eller annen form for relevant formell kompetanse og/eller offisiell relevant stilling, og jeg gikk litt utenfor mitt mandat ved å sette et par litt lemfeldige signaturer. Won't happen again.

hmm... kvalifiserer "rollen" som spinninginsturuktør (x antall kurs) og tidligere elitesyklist til noe da ...? :-p

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 4 uker senere...

Nå som jeg både er aktiv utøver og trener i styrkeløft, synes jeg at jeg kan få tilbake kattetittelen min. Dette er formell kompetanse av høyeste grad, altså Hvis det ikke veier tungt nok, var jeg trener i innebandy også. Det burde gi meg litt godvilje, for det er det garantert ingen andre her inne som er. Men det vil jeg ikke ha i signaturen, altså, jeg vil bare ha katt og styrkeløft. Alternativt "aktiv utøver og trener i styrkeløft", men jeg vil helst ha noe med katt, fordi det er varemerket mitt. Det er uadskillelige enheter som også fungerer komplementært.

"Kattekvinne, aktiv utøver og trener i styrkeløft", plz.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Ett av kravene er å ha bidratt over tid. Med 19 innlegg, altså 18 hvor man kan ha øst av sin visdom, så vil jeg driste meg til å påpeke at det er begrenset hvor mye man kan ha bidratt ;)

Lål. følger ikke med.. Shame on me... :bag:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nå som jeg både er aktiv utøver og trener i styrkeløft, synes jeg at jeg kan få tilbake kattetittelen min. Dette er formell kompetanse av høyeste grad, altså Hvis det ikke veier tungt nok, var jeg trener i innebandy også. Det burde gi meg litt godvilje, for det er det garantert ingen andre her inne som er. Men det vil jeg ikke ha i signaturen, altså, jeg vil bare ha katt og styrkeløft. Alternativt "aktiv utøver og trener i styrkeløft", men jeg vil helst ha noe med katt, fordi det er varemerket mitt. Det er uadskillelige enheter som også fungerer komplementært.

"Kattekvinne, aktiv utøver og trener i styrkeløft", plz.

Jeg er snill moderator og skulle gjerne hjulpet deg, men da får jeg og mine neste tre slektsledd sikkert kjeft av de slemme moderatorene. :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Vil gjerne oppdatere min(altså lage helt ny)!

Personlig trener, NIH 2011

Rehab trainer, AFPT 2014

Kostholdsveileder AFPT 2014

Online kost/treningsveileder

Personlig trener ved Raw Fitness, Oslo

Konkurrerer aktivt i bodyfitness

..That should do it :D På forhånd takk!

bump:whistle:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...