Gå til innhold

Signaturer i forumet - Forespørsler og forklaring


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Ikke at jeg har noe å si i saken, men hvis jeg hadde så ville jeg latt deg beholde den fordi du bistår med utdanningen din :)

+1

Jeg har fått mer innsikt i mine problemer fordi han har giddet å lese surket mitt :) Og bare fordi det kanskje er få poster i motsetning til andre betyr det ikke at det ikke blir bidratt i forumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke at jeg har noe å si i saken, men hvis jeg hadde så ville jeg latt deg beholde den fordi du bistår med utdanningen din :)

+1

Jeg har fått mer innsikt i mine problemer fordi han har giddet å lese surket mitt :) Og bare fordi det kanskje er få poster i motsetning til andre betyr det ikke at det ikke blir bidratt i forumet :)

+2

Dere er jo snille da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • Studerer Ernæring
  • Medisin Grunnfag
  • PT siden 2010 - Utdannet via Active Education
  • Personlig trener @ Optimal Trening, Bislett
  • Web-coach og medeier @ Fast Form
  • Co-utvikler av Fast Form-livsstilsendring
  • Skribent Treningsforum (og forhåpentligvis Fitnessbloggen når jeg får fingeren ut ;))

Gir alltid fyldige og veloverveide svar. Dessuten er jeg en kjekk kar. Det bør være en bonus :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

I'm on it. Vi må bare finne ut litt hvordan vi skal gjøre det... Det er vel kanskje hensiktsmessig å kunne skille ut de som er konkurerrerende utøvere i sin gren, kontra de som har ambisjoner om det.

Så de av dere som ønsker, og som er aktive, da innen styrkeløft, vektløfting, fitness etc, kan si fra til meg om dere ønsker signatur. Så tester vi ut det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I'm on it. Vi må bare finne ut litt hvordan vi skal gjøre det... Det er vel kanskje hensiktsmessig å kunne skille ut de som er konkurerrerende utøvere i sin gren, kontra de som har ambisjoner om det.

Så de av dere som ønsker, og som er aktive, da innen styrkeløft, vektløfting, fitness etc, kan si fra til meg om dere ønsker signatur. Så tester vi ut det.

Woho! Thx :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...