Gå til innhold

Signaturer i forumet - Forespørsler og forklaring


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

Antall innlegg er ikke mye å skryte av foreløpig, men om dere liker det jeg kommer med tar jeg gjerne imot en signatur så folk ikke tror jeg barer rører og kommer med broscience. Planer om å komme med noen artikler også på sikt. (Om linken anses som reklame kan den eventuelt tas bort)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Studerer veterinærmedisin

Ikke direkte relatert til trening, men siden vi har bla ernæring og mattrygghet som fag, og jobber mye med mattilsynet, kan jeg nok bidra litt på den fronten.

Ikke for å harselere meg deg eller noe slik, men tror du bør se over kravene en gang til :) Jeg lurer noe for min egen del: Hvordan er ernæring innenfor veterinærmedisin relevant for inne på et treningsforum? Her antar jeg da at veterinærmedisin omhandler dyr som ikke er mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å harselere meg deg eller noe slik, men tror du bør se over kravene en gang til :) Jeg lurer noe for min egen del: Hvordan er ernæring innenfor veterinærmedisin relevant for inne på et treningsforum? Her antar jeg da at veterinærmedisin omhandler dyr som ikke er mennesker.

hehe, prøvde meg bare;)

ja er ernæring relatert til dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Vet ikke om jeg er aktiv nok, men nå har jeg ihvertfall fått meg en slik fancy tittel.. ;) Ferdig utdannet Kostholdsveileder TMS ved Tunsberg Medisinske skole. :D Begynner på ernæringsterapi til høsten også, så da blir det enda mer fancy om 2,5 år, men her er ihvertfall link til diplomet mitt (bevis):

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/ninians-treningslogg-yoga-lavkarbo-3.1233/page-9#post-522362

Så jeg vil gjerne ha signatur! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg er aktiv nok, men nå har jeg ihvertfall fått meg en slik fancy tittel.. ;) Ferdig utdannet Kostholdsveileder TMS ved Tunsberg Medisinske skole. :D Begynner på ernæringsterapi til høsten også, så da blir det enda mer fancy om 2,5 år, men her er ihvertfall link til diplomet mitt (bevis):

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/ninians-treningslogg-yoga-lavkarbo-3.1233/page-9#post-522362

Så jeg vil gjerne ha signatur! :cool:

Tror du må bidra nokså aktivt med kostholdråd og diskusjoner for å ha det i signatur. Det er for øvrig også påpekt dette i begynnelsen av tråden :) Gratulerer uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du må bidra nokså aktivt med kostholdråd og diskusjoner for å ha det i signatur. Det er for øvrig også påpekt dette i begynnelsen av tråden :) Gratulerer uansett!

Jeg så det, men en fyr fikk signatur som fysioterapeut, og han hadde en del færre innlegg enn meg. Så jeg var usikker på hvor grensene går? Men det er mulig han har mer relevante innlegg enn meg da. :) Takk forresten! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det, men en fyr fikk signatur som fysioterapeut, og han hadde en del færre innlegg enn meg. Så jeg var usikker på hvor grensene går? Men det er mulig han har mer relevante innlegg enn meg da. :) Takk forresten! :D

Jeg har sett noen slike folk, jeg vil anta at de fikk det fordi de var aktive, og deretter har blitt mindre aktive? Ikke sikker, men tror nok det blir vanskelig å spore alle som signatur for å fjerne den som ikke er aktive for å fjerne den. Man må nesten vite om det spesifikke medlemmet da jeg ikke tror det fins noe søkemotor på det for mods/admins. Uansett så er det jo bare å begynne å være litt mer aktiv så får du jo signatur (y) Win for forumet, og win for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett noen slike folk, jeg vil anta at de fikk det fordi de var aktive, og deretter har blitt mindre aktive? Ikke sikker, men tror nok det blir vanskelig å spore alle som signatur for å fjerne den som ikke er aktive for å fjerne den. Man må nesten vite om det spesifikke medlemmet da jeg ikke tror det fins noe søkemotor på det for mods/admins. Uansett så er det jo bare å begynne å være litt mer aktiv så får du jo signatur (y) Win for forumet, og win for deg :)

Haha.. Joda, lett å si det, jeg er generelt mer gravid enn aktiv for tiden, sover mye og husker lite.. Så kanskje prøve igjen og 1 års tid? ;) Slenger jo inn et og annet innlegg altså, men kan ikke si jeg er så flink til å spre ordet som jeg burde være.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaaaaner ikke hvem du snakker om :D

Lol. Nå skal det sies at du gjerne ikke har alt for mange poster, men nesten annen hver eller hver 3. post(som jeg klarte å se) var deg som hjalp til som fysioterapeut. Ikke at jeg har noe å si i saken, men hvis jeg hadde så ville jeg latt deg beholde den fordi du bistår med utdanningen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...