Gå til innhold

Signaturer i forumet - Forespørsler og forklaring


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Intensjonen er at signaturer først og fremst skal reflektere en eller annen form for relevant formell kompetanse og/eller offisiell relevant stilling, og jeg gikk litt utenfor mitt mandat ved å sette et par litt lemfeldige signaturer. Won't happen again.

hmm... kvalifiserer "rollen" som spinninginsturuktør (x antall kurs) og tidligere elitesyklist til noe da ...? :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Nå som jeg både er aktiv utøver og trener i styrkeløft, synes jeg at jeg kan få tilbake kattetittelen min. Dette er formell kompetanse av høyeste grad, altså Hvis det ikke veier tungt nok, var jeg trener i innebandy også. Det burde gi meg litt godvilje, for det er det garantert ingen andre her inne som er. Men det vil jeg ikke ha i signaturen, altså, jeg vil bare ha katt og styrkeløft. Alternativt "aktiv utøver og trener i styrkeløft", men jeg vil helst ha noe med katt, fordi det er varemerket mitt. Det er uadskillelige enheter som også fungerer komplementært.

"Kattekvinne, aktiv utøver og trener i styrkeløft", plz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ett av kravene er å ha bidratt over tid. Med 19 innlegg, altså 18 hvor man kan ha øst av sin visdom, så vil jeg driste meg til å påpeke at det er begrenset hvor mye man kan ha bidratt ;)

Lål. følger ikke med.. Shame on me... :bag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som jeg både er aktiv utøver og trener i styrkeløft, synes jeg at jeg kan få tilbake kattetittelen min. Dette er formell kompetanse av høyeste grad, altså Hvis det ikke veier tungt nok, var jeg trener i innebandy også. Det burde gi meg litt godvilje, for det er det garantert ingen andre her inne som er. Men det vil jeg ikke ha i signaturen, altså, jeg vil bare ha katt og styrkeløft. Alternativt "aktiv utøver og trener i styrkeløft", men jeg vil helst ha noe med katt, fordi det er varemerket mitt. Det er uadskillelige enheter som også fungerer komplementært.

"Kattekvinne, aktiv utøver og trener i styrkeløft", plz.

Jeg er snill moderator og skulle gjerne hjulpet deg, men da får jeg og mine neste tre slektsledd sikkert kjeft av de slemme moderatorene. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne oppdatere min(altså lage helt ny)!

Personlig trener, NIH 2011

Rehab trainer, AFPT 2014

Kostholdsveileder AFPT 2014

Online kost/treningsveileder

Personlig trener ved Raw Fitness, Oslo

Konkurrerer aktivt i bodyfitness

..That should do it :D På forhånd takk!

bump:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...