Gå til innhold

Trene CrossFit vedsiden av WODs (nybegynner)


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har trent CrossFit i 4-5 mnd, og da gått hovedsaklig på WODs. Nå når jeg føler at jeg har kommet litt inn i det, ønsker jeg å bli sterkere i ulike øvelser, og bedre i teknikk slik at jeg blir mer komfortabel på WOD. Føler jeg mangler litt progresjon i øvelser som f.eks snatch, ettersom det kan gå en tid mellom hver gang de er satt opp på WODen. Nå lurer jeg på hvordan jeg kan legge opp treningen utenfor WODene, og om noen vet om noe program for dette? Ønsker egentlig å bli bedre på "alt", både olympiske løft, gymnastics, mark og knebøy, double unders osv. Ser for meg å fortsette med WODs tre ganger i uken, og trene to økter utenom dette. Takk for tips:) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...