Gå til innhold

Beste matvarer, macro-sammensettning, kalorier etc for optimal muskelbygging?


Anbefalte innlegg

Når man skal starte å bygge muskler (og legge på seg minst mulig fett), men likevel spise nok til å bli sterkere, hva slags matvarer or hvor mye protein/fett/karbo er mest optimalt? 
 

Har hørt at man burde holde fett lavt i kalorioverskudd da det har seg lettere for å legge seg som fett, er dette sant? Er det eventuelt en fordel å spise mer karbo og mindre fett på treningsdager og omvendt på hviledager? Og holde protein det samme 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...