Gå til innhold

Kosttilskudd på keto diett med styrketrening


Ole Keto

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har siden januar 2019 gått ned fra 114,5 kg til 83,2. Mesteparten var vekke til juni 2019. Siden det har jeg holdt meg stabil på 83-86. 

Dette ble oppnådd med keto diett og litt fjellturer innimellom. 

Jeg er 170 cm høg og ser for meg at en ideel vekt for meg er kanskje en plass mellom 75-80 kg. Men det jeg ser i speilet er mye viktigere enn tallet på vekten. 
 

Jeg ønsker nå og bli kvitt de siste kiloene spesielt rundt magen. Og har drevet med styrketrening 3-6 ggr i uken siden desember. Synes jeg har blitt mer definert og at jeg er på rett vei. 
 

Men jeg lurer på om det er noen kosttilskudd dere kan anbefale for en så trener styrke og går på keto? Har prøvd noen ganger med «Ripped Hardcore» som jeg har hatt hjemme. Føler jeg får mer energi av de og at jeg klarer å yte mer. 
 

Så hva kan dere anbefale for å gå mer ned i fettprosent / øke muskelmasse / bli mer definert?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Fortsetter under...

Eneste måten å gå ned i fett prosent på er å spise mindre enn du forbrenner HUSKEREGEL (kalorier ut og kalorier inn). Dette er eneste måten å gå ned i fett prosent på, det er ikke noen magisk pille som man kaller (fat burner) som kan gjøre noe med dette. Spis kaloridens mat som gjør deg full, og som gjør at du ikke klarer å spise mye. 

Koffein: gjør at du beveger deg mer, så automatisk du brenner mer kalorier. Også veldig bra vist du har lite energi, men vist du har lite energi og føler deg sulten hele tiden, så gjør du noe feil.

proteinpulver: vist du ikke får i deg nok proteiner ca (0,8-1g per lbs av kroppsvekt) sjekk hvor mye du veier i lbs. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...