Gå til innhold

NPE Runn tredemølle sensor


ejo016

Anbefalte innlegg

Bestilte denne da jeg trodde tredemølla hjemme ikke var smart. Det viser seg at mølla er smart likevel og da blir den overflødig.

Sensor som gjør tredemølla di smart slik at den kan brukes i blant annet Zwift. Sender info om fart, frekvens og stigning til Zwift slik at du kan bruke Zwift akkurat som med rulla (ikke ERG).

Alternativer til Runn er Zwift runpod men denne er veldig upålitelig. Eller Stryd. Stryd gjør akkurat det samme som Runn men er enda dyrere.

Mer info om Runn her:

https://www.dcrainmaker.com/2020/01/npe-runn-treadmill-smart-sensor-everything-you-need-to-know.html

Dingsen koster $99,99, frakt fra unaiten koster $110,71 og du får ikke kjøpt den andre steder enn hos NPE. Jeg har ikke mottatt dingsen enda så regner med ca 500kr i moms også. Rimelig dustete kjøp for noe jeg ikke har bruk for mao. Men for de med dum gammeldags mølle og har lyst til å koble den opp mot Zwift (eller andre treningsapper) skal den være helt suveren.

Tenker at 1500,- er innafor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...