Jump to content
Nina π

Styrkeløftbelte, litt spørsmål

Recommended Posts

Hei!

Jeg har noen spørsmål angående styrkeløftbelter, ettersom at jeg har trent baseøvelsene i ca. 1 år nå, og merker at mangel på belte hindrer meg i å kunne ta tunge mark med god teknikk.

Hvilken type spenne foretrekker dere? Semsket skinn eller vanlig? Forslag til belter som ikke koster typ 2000,-?

Har sett litt på Titan, setter pris på om dere vil dele erfaringer med merket, evt andre🙂 

Fortsetter under...

På ‎25‎.‎05‎.‎2019 den 22.13, Nina π skrev:

Hei!

Jeg har noen spørsmål angående styrkeløftbelter, ettersom at jeg har trent baseøvelsene i ca. 1 år nå, og merker at mangel på belte hindrer meg i å kunne ta tunge mark med god teknikk.

Hvilken type spenne foretrekker dere? Semsket skinn eller vanlig? Forslag til belter som ikke koster typ 2000,-?

Har sett litt på Titan, setter pris på om dere vil dele erfaringer med merket, evt andre🙂 

Kjenner ikke til styrkeløftebelter som passer jenter. Jenter kommer i mange former, så det er vanskelig å finne et belte som passer alle.

Det har vært noen tråder tidligere hvor du kan finne noen tips, prøv å skrive belte i søkefeltet.

Anbefaler ellers at du spør i butikk eller på treningssenter, og at du får prøver beltet før du kjøper det. Det må være komfortabelt samtidig som det gir riktig støtte.

Paul