Gå til innhold

Skryt litt! Hvilket LØP er du mest stolt av?


Keegil

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

helgen etter jeg sluttet å røyke satte jeg meg på sykkelen og syklet fra bergen til stavanger. brukte 10 timer på et skrangel av en sykkel (skulle nesten postet bilde). hadde kun syklet en halv mil før det. og bestemte meg fradagen for å sykle og opp lørdags morgen for å gjøre det =P. Lærte meg ett par ting da. som;

- kjøp deg en skikkelig sykkel

- trenger ikke sminke å dill på tur (tungt) og 15 bokser tunfisk

- ta med kart ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomførte halvmaraton etter Besseggen-bestigning noen dager før og magesjau på turen hjem. Husker ikke tida, den er nok ikke mye å skryte av, men bare det at jeg fullførte er fantastisk. Aldri løpt så langt før, og det frister fortsatt ikke til gjenntagelse. Var Kongsvinger-maraton jeg sprang, som går i skogen, og er jævli tungt.. Etter målgang lå jeg dø på bakken, men overlykkelig av å ha motstått fristelsen om å bryte løpet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri vært den jenta med superkondis, så lange løp er ikke noe for meg. Men korte distanser elsker jeg. Desverre har jeg aldri tatt tiden på noe utenom 60 m. Men jeg er veldig fornøyd med at jeg sprang 60 m på 8,1 sek på ungdomsskolen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei løype jeg løper på knapt 11km ( i går viste GPS 10,96, andre gang over 11), i går var første gang jeg kom meg gjennom på under 1t! 59min52sek91hundredeler for å være eksakt. På mila viste klokka 54min 32sek :) Stolt av det.

På mandag løp (nei, må vel kalle det jogging....) jeg ei løype på 21,632km, men måtte gå de siste hundremeterene, stoppa klokka da jeg begynte og gå etter 21,32km. Hadde brukt 2t04min56sek... Fornøyd med den også :) Om formen holder seg og jeg får flere gode trenignsøkter håper jeg halvarathon på under 2t i september. Men føler at nerver (som gir makspuls bare man rører på seg) og rykter om at den første biten GÅES det i kø, så tviler jeg på at jeg bør forvente noe under 2t15 min..Hvorden er løypa i Oslo? Noen som vet? Jeg er vant til mye opp og ned og variasjon mellom skogsvei, grusvei og asfalt. Så vil bli veldig "annerledes" for meg....og da er det ALLTID tyngre, føler jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske stolt over dagens prestasjon opp stoltzekleiven i Bergen, fikk ny PB på 15.13 min. Neste mål 14.58... Startet selve løpet med 7 minutter lett jobb fra mulen til fjellveien.. og avsluttet med en 30 minutters joggetur fra toppen av stoltzen, til fløyen, ned fløysvingene og tilbake til mulen via fjellveien. Superfin tur, som det føles godt å skryte litt av :) GOD LØRDAG TIL FOLKENS! (trenger dere forresten litt sunne og gode mattips, finnes det plenty på Sunt og Godt by Regine - Sunnhet er enkelt)

post-10232-14440877360428_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syklet 20km, uten temposykkel vel og merke, på 31m24sek forrige uke. Det er jeg faktisk fornøyd med. Og i dag ble jeg nr 2 totalt på Sparebank1 ritt med 3-400 deltakere (vant min klasse M30-39) på tiden 1t48min. Distansen var bare 66km though...Men seier er seier. Hvorfor er jeg så fornøyd med det? Jo fordi jeg har slitt med næringsinntak i hele år og derav gått på en smell under ritt. men endelig fått skikk på inntak nå går jeg ikke tom underveis lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Er meget fornøyd med å ha fullført TelemarkHelten Trippelen 2012 på tiden 12:39:15 :D

Rennet 42km på 05:07:37

Rittet 105km på 04:51:09

Løpet 25km på 02:40:29

Mtp. at jeg har røyket i over 20 år, sammen med null aktivitet og dårlig kosthold kan få til noe sånt! :)

Jeg hadde også 03:04:19 raskere tid på rittet i år i forhold til i fjord! :eek:

Høydeprofil på rittløypa i forhold til birken:

post-164-14440886409834_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker da vi måtte løpe løpetesten på skolen (mange år siden, trente nesten ikke). Det var virkelig Hatløypa.. men så ble jeg IKKE sist inn i mål!! Haha, daa var jeg stolt. Kastet opp etterpå da, det var ikke så gøy(n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Drammens påskemarathon 2012... Det regna og var under 10 grader i lufta. Kom på 11. plass totalt med tida 03.36.02 med en kroppsvekt på 90.5kg.

Det beste med hele løpet var at i garderoben før løpet, blei jeg dissa av de erfarne, gamle, tynne, lette løperne... De kikka rart og hinta til at jeg ikke har en sjanse til å fullføre fordi jeg var tung, stor, ung, hadde gamle, slitte sko osv... Det morsomme var at jeg kjente igjen de folka å tok de igjen en etter en mellom 30-40km inn. Den følelsen <3

- Og sykkelferien min: Oslo-Kristiansand-Stavanger-Bergen-Trondheim med ca. 25kg bagasje på 29 dager (FERIE, ikke treningstur, så stresse ned). ca. 160-200mil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...