Gå til innhold

Skryt litt! Hvilket LØP er du mest stolt av?


Keegil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var veldig stolt når jeg gjennomførte Råskinnet i fjor, i øspøs regnvær og gjørme overalt. Folk mistet jo både skoene sine og satt fast i de værste myrområdene ;) Tiden var jeg derimot ikke fornøyd med.. Angret på at jeg ikke var med i år siden været var betydelig bedre så vi får se igjen til neste år :)

Du er ett råskinn! :D Er jo tøffere å fullføre i regnvær og gjørme ! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rent løpsmessig så tror jeg en 8 km i uniform med 20 kg opppakkning i en løype med veldig mye høydeforskjell er et av de bedre.

Jeg løp på 48 minutter. Fikk ikke lov å løpe første 4km kjappere en 26 minutt så kunne gått raskere i mitt eget tempo.

Ellers er jeg godt fornøyd med å ha gjennomført Nijmegenmarsjen 3 ganger. Den er ganske hard både fysisk og mentalt med sine nå 165 km ( før 169km)

To Vasalop, hvorav det første så ødela jeg venstrearmen etter 2 mil, og måtte stake siste 7 milene med kun en arm. Det andre gikk jeg uten en meter skitrening på 1,5 år.

ellers hadde jeg 3650 meter på coopertesten for maaange år siden. I nyere tid har jeg ikke bedre en 11:22 på 3000 meter på ca 100 kg kroppsvekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomførte Oslo halvmaraton i år, hadde mål om å løpe hele veien og klarte det:):) Løp inn på 1:20! Ikke noe super tid men følte kroppen fungerte og det var gøy å delta!

1:20 ikke noe super tid??? :confused:

De fleste som kommer først i mål på halvmaraton pleier å ligge mellom 1:05 og 1:10... Jeg vil si at du hadde en SUPER tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Løp 3 km på skolen som beste jente i klassa i høst, nøgd med det! :) Det var ikke veldig fort egentlig, 1230 omtrent, men likevel :p

Så løp jeg KK-mila i høst. Målet var under en time, og kom i mål på 56 min! Neste år skal jeg prøve 53. Aldri vært en løper, men nå har jeg begynt å like det. Noen tips til løp jeg kan være med på, på 10-15 km? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...