Gå til innhold

Skryt litt! Hvilket LØP er du mest stolt av?


Keegil

Anbefalte innlegg

Vi har allerede en skrytetråd for styrkeløft, men vi mangler en for løping, sykling og andre kondisting og tang. Så her er det lov å skryte av det også!

Det jeg er mest stolt av på denne fronten er kanskje 3000m på 10:39 for ca. tre år sider. Jeg skulle riktignok slitt bra med å få til det igjen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

PHS løpe/helvettes test. Virker som en syk form for Tabata clashet sammen med Crossfit uten vekter.

Løpe i "ring" 7 meter i bredde. 15 meter på langside. Ene langsiden skal du borti med hele ryggen (Flatt ned) mens den andre langsiden skal du flat ned med fremside. For dere som har løpt 4x4 og Tabata er de og regne som lett joggetur i forhold.

Min tid? jeg løp nesten 23 runder (tror jeg manglet en halv langside elns) på 6 Minutter (bestenotering til PHS krav) Det blir 54x23 det som er ... ehm.. En god distanse mtp på at en fjerdedel av tiden befant jeg meg i stans eller opptrappingfase. *stolt* Og jeg kommer aldri i nærheten av den tiden igjen, ikek vil jeg heller.

det hører med til historien at jeg kastet opp etter endt løp og ble fraktet til legevakten i Politibil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PHS løpe/helvettes test. Virker som en syk form for Tabata clashet sammen med Crossfit uten vekter.

Løpe i "ring" 7 meter i bredde. 15 meter på langside. Ene langsiden skal du borti med hele ryggen (Flatt ned) mens den andre langsiden skal du flat ned med fremside. For dere som har løpt 4x4 og Tabata er de og regne som lett joggetur i forhold.

Min tid? jeg løp nesten 23 runder (tror jeg manglet en halv langside elns) på 6 Minutter (bestenotering til PHS krav) Det blir 54x23 det som er ... ehm.. En god distanse mtp på at en fjerdedel av tiden befant jeg meg i stans eller opptrappingfase. *stolt* Og jeg kommer aldri i nærheten av den tiden igjen, ikek vil jeg heller.

det hører med til historien at jeg kastet opp etter endt løp og ble fraktet til legevakten i Politibil..

HAha,løp den testen selv i juni, syns ikke den var SÅ gal, sammenlignet med 3000 og slikt:P Men for alle del, ILLE NOK, mye verre enn 4x4:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er stolt av at jeg har begynt å løpe i det hele tatt jeg :)

...og FORTSETTE med det

Samme her! I går hadde jeg ei økt hvor jeg løp intervall. Heftig shit for meg:whistling:. Har aldri likt å bevege meg i en fart som går over skilpaddemodus, så var vel på tide å innse at å løpe/jogge faktisk har en viss effekt, også på meg:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles litt merkelig å kunne poste noe på denne tråden i det hele tatt, da jeg trener minimalt med utholdenhet og hurtighet, men jeg har faktisk løpt et løp! Dagen før St.Olavsloppet skulle sette i gang i år fikk jeg en telefon fra en kamerat. Han skulle egentlig løpe, men pga at han hadde vært syk en stund hadde han ikke fått trent nok og var fortsatt ikke iform, så da manglet laget hans en løper. Uten å helt vite hva jeg ga meg utpå, sa jeg til slutt ja til å ta hans etappe, og dagen etter ble jeg hentet av en trener fra Overhalla idrettslag av alle ting.

Etappen var på 7km. Hvordan resulatatet ble husker jeg ikke, men for å si det sånn så er jeg stolt over at jeg kom i mål i det hele tatt. Det var 29 varmegrader og SOL, og jeg tok meg selvfølgelig helt ut den første kilometeren og var nær ved å legge meg ned i grøfta lenge før jeg kom halvveis. Morsom erfaring, men har ingen planer om å gjenta det. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...