Gå til innhold
Rover25

Hjemmetrening - holder det?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har kun mulighet til å trene hjemmefra, og lurer på om noen har fått gode resultater med begrenset tilgjengelig utstyr?
Har en kettlebell på 12kg og treningsstrikk.
Jeg ønsker å stramme opp og forhåpentligvis få en stram og utstikkende rumpe (🙈).

Jeg er ganske slank, og føler at programmet jeg tidligere har brukt har gitt litt resultater (se vedlegg), men er veldig åpen for triks og gode øvelser man kan gjøre hjemme som er effektive og gode. :) 

(til informasjon er jeg 167 og ca. 55kg). Har ikke mye fett på kroppen, men det som jeg ønsker å stramme opp er armer, rygg, mage, rumpe og lår. Spesielt rygg og rumpe 😛 

Håper det er noen som vil dele gode øvelser.
 

Treningsprogram april - Ark 1.pdf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Rover25 skrev:

Hei,

Jeg har kun mulighet til å trene hjemmefra, og lurer på om noen har fått gode resultater med begrenset tilgjengelig utstyr?
Har en kettlebell på 12kg og treningsstrikk.
Jeg ønsker å stramme opp og forhåpentligvis få en stram og utstikkende rumpe (🙈).

Jeg er ganske slank, og føler at programmet jeg tidligere har brukt har gitt litt resultater (se vedlegg), men er veldig åpen for triks og gode øvelser man kan gjøre hjemme som er effektive og gode. :) 

(til informasjon er jeg 167 og ca. 55kg). Har ikke mye fett på kroppen, men det som jeg ønsker å stramme opp er armer, rygg, mage, rumpe og lår. Spesielt rygg og rumpe 😛 

Håper det er noen som vil dele gode øvelser.
 

Treningsprogram april - Ark 1.pdf

Det treningsprogrammet holder i massevis. Du kan kanskje justere litt på kostholdet, mer protein og eventuelt redusere karbo/fett. Du kan også vurdere å skaffe en tyngre kettlebell etter som du blir sterkere.

 

Paul

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, PaulM skrev:

Det treningsprogrammet holder i massevis. Du kan kanskje justere litt på kostholdet, mer protein og eventuelt redusere karbo/fett. Du kan også vurdere å skaffe en tyngre kettlebell etter som du blir sterkere.

 

Paul

Tusen takk for svar. 😊

Ja, jeg holder meg ganske lavt mtp karbohydrater, spiser mye kjøtt og egg. Kanskje jeg bør spise litt mer også. Håper på litt mindre hengslete kropp til sommeren kommer. 🤭😊

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×