Gå til innhold

Gått mye ned, men for mye og fort opp


Marggy

Anbefalte innlegg

Var på en 2mnd diett på senhøsten, midten av oktober til midten av desember. Så er rundt 5 uker siden diettslutt.Jeg gikk fra å veie 63/64kg til 54kg på 2mnd. Det var stor påkjenning for hodet, men likte resultatet. De to første ukene av maintainance gikk veldig bra, hadde 3/4 cheatmeals. De to neste ukene mistet jeg det helt, hadde 2/3 store spisedager, proppet i meg alt jeg klarte. Det resulterte i å gå fra 54kg til 59kg på 5 uker. Det var enda tyngre for holdet og kroppsbildet. Føler meg ufyselig, vekta ser ut til å ha lagt seg på magen. Hater meg selv for at jeg lot dette skje med kroppen, men ingen vits å angre nå. Vil ikke gå ned ytterligere i vekt jevt over da jeg skal på diett i april/mai, men vil ha vekk magen. Trenger desperat råd til hvordan kroppsbildet kan bli bedre og hvordan jeg kan få vekk "magevekten" fort. 

Noen som har noen råd eller erfaringer med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...