Gå til innhold
joamoe

Smerter i hamstring.

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter en treningsøkt for snart 3 uker siden opplevde jeg at jeg fikk store smerter i hamstringsområdet i min høyre fot. Jeg kjente ingen smerte under selve treningsøkten, og heller ikke på kvelden, men dagen etter gjorde jeg det. Tenkte da at dette ville gi seg om noen dager så tok en liten treningspause, men nå har det gått 3 uker og det blir egentlig bare verre.

Det er spesielt om morgenen det gjør vondt, eller om jeg har sittet i ro en stund. Har jeg beveget meg litt kjenner jeg ingenting til det. Noen som vet hva det kan være?

Takk på forhånd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ‎15‎.‎12‎.‎2018 den 15.44, joamoe skrev:

Hei!

Etter en treningsøkt for snart 3 uker siden opplevde jeg at jeg fikk store smerter i hamstringsområdet i min høyre fot. Jeg kjente ingen smerte under selve treningsøkten, og heller ikke på kvelden, men dagen etter gjorde jeg det. Tenkte da at dette ville gi seg om noen dager så tok en liten treningspause, men nå har det gått 3 uker og det blir egentlig bare verre.

Det er spesielt om morgenen det gjør vondt, eller om jeg har sittet i ro en stund. Har jeg beveget meg litt kjenner jeg ingenting til det. Noen som vet hva det kan være?

Takk på forhånd.

Kan det være isjas? Dvs. et problem med isjasnerven som kommer i klem i korsryggen og så kjenner du smerten i benet?

Paul

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her